روباه با همدستی مرغ ها کشته شد

۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۰۹:۴۶:۰۸
کد خبر: ۸۲۴۳۴۳
روباه با همدستی مرغ ها کشته شد
روباهی که برای دستبرد پنهانی به یک مرغداری در فرانسه وارد شده بود، کشته شد. مظنون اصلی قتل این روباه مرغ‌های نگهداری شده در این مرغداری هستند که برای کشتن او دست به یکی کرده بودند.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ روباهی که برای دستبرد پنهانی به یک مرغداری در فرانسه وارد شده بود، کشته شد. مظنون اصلی قتل این روباه مرغ‌های نگهداری شده در این مرغداری هستند که برای کشتن او دست به یکی کرده بودند.

آن طور که خبرگزاری فرانسه گزارش کرده، گمان می‌رود این روباه پس از آنکه وارد مرغداری شده، به دلیل بسته شدن درِ خودکار، موفق به خروج نشده و در مرغداری گرفتار شده است. درهای خودکار این مرغداری به گونه طراحی شده‌اند که با غروب آفتاب بسته می‌شوند.

در این مدرسه کشاورزی می‌توانند مرغ‌ها تمام روز را در فضای باز به سر ببرند، مگر در شرایطی که بر تخم‌های‌شان خوابیده باشند.

این مرغداری در یک مدرسه کشاورزی در شمال غربی فرانسه واقع شده و دانش‌آموزان وقتی صبح روز بعد برای سرکشی به مرغ‌ها به سالن مرغداری رفتند، جسد روباه گرفتار را پیدا کردند.

مدیر این مدرسه به خبرگزاری فرانسه گفته است که مرغ‌های تحت غریزه گروهی خود به این روباه حمله کرده و نوک زده‌اند.

او گفته است که آخرین بار که یک روباه سر و کارش به این مرغداری افتاده بود، یک سال پیش بود که آن حمله نتیجه وخیم‌تری برای مرغ‌ها داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز