درآستانه "بهار۹۸" انجام شد

اجرای بیش از ۹ هزار متر مربع فرش گل در بزرگراه های جنوب پایتخت

۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۲:۵۵:۰۲
کد خبر: ۸۲۴۶۹۶
اجرای بیش از ۹ هزار متر مربع فرش گل در بزرگراه های جنوب پایتخت
در آستانه نوروز 9 هزار و 300 متر مربع طرح فرش گل در بزرگراه های کاظمی، تندگویان ،آزادگان خلیج فارس، هاشمی و پل های غیر همسطح سروری ،رمپ و لوپ شکوفه و شقایق، پل علامه عسگری، صنیع خانی اجرا شد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، سعید صالح محمود رباطی معاون خدمات شهری و محیط زیست با اعلام این مطلب گفت: از جمله برنامه های حوزه فضای سبز در آستانه سال نو رفع نواقص،ایمن سازی و بهبود وضعیت بوستان ها و کلیه قطعات فضای سبز شهری از جمله  رسیدگی به وضعیت روشنایی و ایمنی  470 شعله از پایه چراغ های روشنایی  بوستان های نواحی پنجگانه  است.

همچنین با توجه به تغییر فصل و حضور پر رنگ شهروندان در فضای سبز و تفرجگاه ها هزار و 700 المان و مبلمان پارکی از جمله نیمکت و پایه چراغ وسایل بازی و ورزشی بزرگسالان رنگ آمیزی شده و وضعیت ایمنی، گند زدایی 606 چشمه سرویس های بهداشتی بررسی می شود.

وی با تأکید بر مدیریت بهینه مصرف آب در آبیاری فضای سبز بویژه در این ایام افزود: در این خصوص 25 مورد رفع نواقص موجود چاه ها،پمپ ها و شبکه های آبیاری و آبرسانی،45 مورد بهینه سازی سیستم آبرسانی و آبیاری و جلوگیری از هدررفت منابع آبی و برنامه ریزی در راستای اجرای اقدامات هوشمند سازی سیستم های آبیاری در حال انجام است.

معاون شهردار منطقه آذین بندی بوستان ها و استفاده از ابزار و لوازم روشنایی کم مصرف و بهینه سازی مصرف

رسیدگی به وضعیت 750 اصله درخت در معابر (آزادسازی طوقه درختان)، توزیع هزار گلدان آپارتمانی بین خانواده معظم شهدا درمنطقه، توزیع گل در 15 میدان بزرگ شهردر 29 اسفند و.. از جمله برنامه های پیش بینی شده در طرح استقبال از بهار عنوان کرد.

به گفته این مسئول در هفته درختکاری و منابع طبیعی 14 هزار و 500 اصله درخت در فضای سبز غرس و 8 هزار و 900 اصله درخت مثمر و غیر مثمر در بین شهروندان توزیع و بخشی نیز در حیاط منازل آنها کاشته شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز