روابط عمومی اداره بنادر و دریانوردی هرمزگان در گفتگو با برنا خبر داد:

قطع شدن پای یکی از سرنشینان کشتی کانتینری بندر رجایی/ تیم امدادی بندر در حال جمع آوری کالاهای غرق شده در آب

۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۲:۰۰:۴۵
کد خبر: ۸۲۵۹۳۱
قطع شدن پای یکی از سرنشینان کشتی کانتینری بندر رجایی/ تیم امدادی بندر در حال جمع آوری کالاهای غرق شده در آب
رضوانی خبر داد: 3 نفر از این سرنشینان که دچار سانحه شده بودند برای انجام درمان به بیمارستان منتقل شدند، دو نفر دیگر به شکل سرپایی مداوا شدند و یکی از سرنشینان هم دچار سانحه قطعی پا شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا؛ صبح امروز یک کشتی کانتینری در اسکله 25 بندر شهید رجایی به علت واژگونی در لحظه بارگیری دچار سانحه شد. روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از جزئیات این حادثه خبر داد.

رضوانی، روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به اینکه این کشتی موقع بارگیری کالا دچار واژگونی شد، گفت: بلافاصله بعد از اعلام اضطرار تیم امدادی وارد صحنه شد و هر 14 سرنشین از آب دریا نجات داد.

وی ادامه داد: 3 نفر از این سرنشینان که دچار سانحه شده بودند برای انجام درمان به بیمارستان منتقل شدند، دو نفر دیگر به شکل سرپایی مداوا شدند و یکی از سرنشینان هم دچار سانحه قطعی پا شده است.

وی درباره آخرین اقدامات صورت گرفته در زمینه کنترل این سانحه گفت: عملیات بندر به شکل روتین و طبیعی در حال جریان است و کل حادثه توسط کارشناسان سواحل دریایی در حال بررسی است که پس حصول نتیجه اطلاعات تکمیلی به سمع و نظر رسانه ها و مردم خواهد رسید.

رضوانی درباره سرانجام بارهای این کشتی خبر داد: بارهای کشتی در دریا افتادند که در حال حاضر تیم بندر در حال جمع آوری و استخراج آنها از آب دریا هستند و این کالاها به بندر منتقل خواهند شد.

وی ادامه داد: بارهای خارج شده از آب باید مورد بررسی قرار گیرند تا مقدار خسارت وارد شده برآورد شود.

رضوانی در پایان افزود: سرنشینان این کشتی همگی از کشور کوموروس بودند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز