جلال ملکی در گفتگو با برنا خبر داد:

پایتختِ آرام؛ تهران بدون آتش‌سوزی است/ ماشین‌های آتش نشانی با هر صدای انفجار در محل حاضر می‌شوند

۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۲۰:۲۲:۳۷
کد خبر: ۸۲۶۰۹۰
پایتختِ آرام؛ تهران بدون آتش‌سوزی است/ ماشین‌های آتش نشانی با هر صدای انفجار در محل حاضر می‌شوند
سخنگوی سازمان آتش نشانی از آخرین رخدادهای چهارشنبه سوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا؛ یک بار دیگر چهارشنبه سوری و مشکلات و دردسرهای آن رسیده است. آیینی که سالهاست به جای جشنی ملی و باستانی، بدل به حادثه ای ناگوار برای بسیاری از خانواده های ایرانی شده است. همه ساله در چهارشنبه سال، صدای انفجار از خیابان ها به گوش می رسد. اتفاقی که بیش از هرجیزی یادآور مناطق جنگی است تا مراسم ملی!

با این همه اما چهارشنبه سوری امسال به گفته بسیاری از مقامات نسبت به سال گذشته کم حادثه تر در جریان است. در این باره سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری پایتخت از آخرین حوادث آتش سوزی در تهران گفت.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار برنا، با بیان اینکه امروز و امشب مورد آتش سوزی خاصی نداشته ایم، گفت: ما آتش سوزی مرتبط با چهارشنبه سوری نداشته ایم و مواردی هم که در ساعات گذشته پیش آمده، اتفاقات کوچکی است که هر ساله همراه چهارشنبه سوری است.

وی اظهار داشت: تنها موردی که به ما گزارش شد، در خیابان فلاح بود که ترقه ای را از پنجره داخل یک خانه انداخته بودند و یک خانم دچار مصدومیت شده بود.

وی افزود: الحمدلله اوضاع و احوال آرام و امن است.

ملکی در ادامه به خبرنگار برنا گفت: با این حال بعضی از حوادث در تهران واقع می شوند که به آتش نشانی گزارش نمی شود؛ ممکن است کسی در خیابان دچار سانحه ای شود که این ارتباطی به آتش نشانی نخواهد داشت.

وی در پایان اضافه کرد: در هر نقطه ای از شهر که صدای انفجار بیش از اندازه شنیده شود قطعا ماشین های آتش نشانی در آن محل خاضر خواهند شد. اما ممکن است این صدا منجر به آتش سوزی و سانحه نشده باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز