توزیع ۳۳۰۰ بسته غذایی برای نیازمندان تهرانی

۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۲:۴۱
کد خبر: ۸۲۶۲۵۵
توزیع ۳۳۰۰ بسته غذایی برای نیازمندان تهرانی
مدیرعامل سازمان رفاه و خدمات اجتماعی گفت: با حمایت شهروندان تهرانی ۳۳۰۰ هزار بسته غذایی به همراه سبزی‌پلو با ماهی برای نیازمندان شهر تهران توزیع شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا ؛ نجم‌ الدین محمدی در حاشیه کمپین و پویش سبزی‌پلو با ماهی برای نیازمندان تهرانی ضمن تبریک سال جدید اظهار داشت: برای اجرای این پویش و تأمین هزینه‌های آن شهروندان تهرانی کمک‌های زیادی به این پویش داشتند و توانستیم در مرحله نخست ۳۳۰۰ بسته غذایی و سبزی پلو با ماهی در اختیار افراد بی‌پناه و بی‌سرپرست در گرمخانه‌ها، مددسراها و همچنین حاشیه شهر تهران توزیع کنیم.

وی افزود: براساس برنامه‌های صورت گرفته چند مقطع دیگر نیز توزیع غذا در بین افراد نیازمند در حاشیه تهران انجام می‌شود که این اقدام تا چهارم فروردین ۹۸ ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان رفاه و خدمات اجتماعی بیان داشت: ۲ هزار بسته غذایی نیز برای کودکان کار و خیابانی توزیع شده است و امشب نیز سبزی‌پلو با ماهی با کیفیت بسیار مناسب پخت و توزیع شده است.

محمدی یادآور شد: بانک اطلاعاتی از خانواده‌های نیازمند در شهر تهران وجود دارد و کودکان کار نیز از طریق مراکز پرتو شناخته شده‌اند.

وی   گفت: تا امروز حدود ۵۰۰ میلیون تومان از طریق کمک‌های مردمی شهروندان تهرانی برای اجرای این پویش جمع‌آوری شده است و این طرح همچنان ادامه دارد.

 

 

نظر شما