ملکی خبر داد :

اعزام ۳۵ آتش نشان به مناطق سیل زده گلستان

۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۱:۵۱:۴۶
کد خبر: ۸۲۶۶۱۵
اعزام ۳۵ آتش نشان به مناطق سیل زده گلستان
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: با هماهنگی شهردار تهران و تعاملی که بین استانداری و شهردار گلستان اتفاق افتاده، عصر امروز نیروها و تجهیزات کمکی به مناطق سیل زده استان گلستان اعزام شد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛‌ جلال ملکی  با بیان اینکه ساعاتی پیش 35 پرسنل آتش نشانی به استان گلستان اعزام شده اند، در مورد تجهیزات ارسالی گفت: هفت دستگاه خودروی سنگین شامل سه دستگاه جرثقیل سبک، یک دستگاه جرثقیل سنگین، دو دستگاه خودروی نورافشان تخصصی و یک دستگاه خودروی تخصصی نجات در قالب اولین کاروان اعزام شد. شش دستگاه خودروی سبک، هفت دستگاه پمپ فوق تخصصی سنگین آب کشی لجن کشی به همراه هفت دستگاه پمپ سبک آب کشی و لوازم مرتبط با آب گرفتگی به استان سیل زده گلستان فرستاده شده است.

وی با اشاره به اینکه تجهیزات امروز عصر (جمعه) به استان گلستان فرستاده شده، بیان کرد: با هماهنگی شهردار تهران و تعاملی که میان مسئولان استانداری گلستان اتفاق افتاده، نیروها و تجهیزات کمکی به این استان اعزام شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در پایان به شهرنوشت گفت : خروج این تعداد وسایل و تجهیزات تأثیری در روند خدمت رسانی آتش نشانان تهرانی به پایتخت ندارد و هیج جای نگرانی برای شهروندان نیست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز