عضو شورای شهر تهران در گفتگو با برنا مطرح کرد ؛

پایتخت آماده برای رویداد تهران ۱۴۰۰ / امیدواریم پتانسیل های مختلف تهران امسال به دنیا معرفی شود

۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۰۷:۰۴:۰۵
کد خبر: ۸۲۶۷۴۳
پایتخت  آماده برای رویداد تهران ۱۴۰۰  / امیدواریم پتانسیل های مختلف تهران امسال به دنیا معرفی شود
ناهید خداکرمی ضمن اینکه از لزوم ارائه لایحه ای از سوی شهرداری تهران برای رویداد تهران 1400 خبر داد، رویکرد معرفی پایتخت در حوزه بین المللی را از جمله برنامه های مدیریت شهری برای سال 98 دانست.

 ناهید خداکرمی، عضو شورای شهر  تهران، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی برنا با بیان اینکه امیدواریم در سال 98 مقدمات برگزاری رویداد تهران 1400 فراهم شود گفت: چنانچه شهرداری تهران هر چه زودتر لایحه‌ای در این زمینه را به شورا بیاورد، شهر برای برگزاری این رویداد آماده خواهد شد.

وی با گفتن این که  سعی می کنیم همه سازمان ها و وزارت خانه های دولتی و غیر دولتی را درگیر برگزاری این رویداد کنیم بیان داشت: انتظار می رود در سال 1400 با برگزاری آن در هر حوزه ای شاهد تغییرات خوب برای جلب نظر کشورهای دیگر باشیم.

عضو شورای شهر تهران در خصوص جزئیات این رویداد بیان کرد: ان‌شاءالله کلید رویداد تهران 1400 در حوزه بازار در سال 98 زده شود تا این بخش که منشا تحرک سازمان یافته برای  پتانسیل های تجاری ایران است را به دنیا معرفی کنیم. چراکه بازار تهران در کنار سنتی بودن بسیار هم مدرن است و حوزه عجیبی در بحث تجارت و کسب و کار است.

خداکرمی ادامه داد: امیدواریم در سال 98 تمام شهر تهران نمادها و لگوی تهران 1400 را ببیند و خود را برای آن روز آماده کنند.

وی با اشاره به لزوم مشارکت اجتماعی گفت: این رویداد تحرک زیادی می تواند در دانش آموزان و دانشجویان فراهم کند که آن‌ها هم برای آن رویداد آماده شوند. بنابراین انتظار می‌رود بتوانیم با کلید زدن این اتفاق یعنی رویداد تهران 1400مشارکت عمومی در نتیجه آن امید اجتماعی فراگیر را در تهران شاهد باشیم تا پتانسیل‌های پایتخت را به دنیا معرفی کنیم.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: تهران شهری است که از بعد تاریخی، فرهنگی و  طبیعی جذابیت های بسیار زیادی دارد.

خداکرمی اضافه کرد: خیلی از شهرهای دنیا پایتخت فرهنگی می شوند و خود را به این گونه  نشان می دهند. امیدواریم تهران در این حوزه به صورت فراگیر تر باشد و همه تلاش ما این است  که در سال 98 پتانسیل های متعدد تهران را بتوان معرفی کرد. پروژه هایی در سال 98 می تواند کلید بخورد و امیدواریم  98 پنجره ای به سوی آینده بهتر تهران باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز