رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر خبر داد؛

ورود ۱۰ فروند قایق نیروی دریایی ارتش برای امداد‌رسانی به سیل‌زدگان گلستان

۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۱۰:۳۹:۲۹
کد خبر: ۸۲۶۸۵۷
ورود ۱۰ فروند قایق نیروی دریایی ارتش برای امداد‌رسانی به سیل‌زدگان گلستان
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: نیروی دریایی ارتش به کمک آمده است و ۱۰ فروند قایق را در اختیار قرار دادند تا بتوانیم کمک‌هایمان را سریعتر انجام دهیم.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ مرتضی سلیمی درباره آخرین وضعیت امداد رسانی به مناطق سیل زده در استان گلستان اظهار کرد: خوشبختانه در روستاها به طور کامل امداد رسانی انجام شده است و امروز در حال لکه گیری هستیم.

وی افزود: در روستای آق قلا که مهمترین مشکل بود، بالغ بر 70 درصد از خدمات امدادی مورد نیاز با توجه به وضعیت مناسبت آب و هوا در روز گذشته انجام شد و امروز انشاالله ادامه خواهد داشت ضمن اینکه با استفاده از بالگردها، اقلام زیستی و غذایی مورد نیاز توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش نیز به کمک آمده اند و 10 فروند قایق را در اختیار قرار دادند تا بتوانیم کمک هایمان را سریعتر انجام دهیم.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر یادآور شد: لکه گیری در روستاهای شهرستان های گنبد، مینودشت، گرگان و قسمتی از آق قلا  توسط 429 تیمی که در آنجا فعالیت می کنند، کامل خواهند شد و علاوه بر اینکه 6 منطقه اسکان اضطراری خواهیم داشت و بالغ بر 9 هزار و 369 نفر در این مناطق اسکان اضطراری مستقر شده اند؛ مجموعا بالغ بر 55 هزار و 600 نفر خدمات امدادی دریافت کرده اند و انشاالله امروز با وضعیت مناسب و پایدار جوی از تمام پتانسیل خود استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم خدمات آق قلا را هم کامل کنیم و امیدواریم با عادی شدن وضعیت و ارائه خدمات بتوانیم وضعیت پایداری را در منطقه شاهد باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز