سیلاب به راه ارتباطی ۲۰ روستای عنبرآباد خسارت وارد کرد

۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۱۴:۳۰:۲۰
کد خبر: ۸۲۶۹۲۷
سیلاب به راه ارتباطی ۲۰ روستای عنبرآباد خسارت وارد کرد
فرماندار عنبرآباد گفت: بارش باران و جاری شدن سیلاب راه ارتباطی 20 روستای این شهرستان را دچار خسارت کرد که پس از بررسی توسط کارشناسان، میزان این خسارت ها اعلام می شود.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ نادر ملایی روز یکشنبه افزود: راههای روستایی خسارت دیده از سیل در بخش جبالبارز جنوبی و امجز قرار دارد که پس از پایان یافتن بارش و سیلاب، توسط راهداری بهسازی می شود.

وی همچنین به بازدید از جاده ها و رودخانه های متلاطم بخش جبالبارز جنوبی اشاره و تصریح کرد: این بازدید برای رفع مشکلات و پاسخ گویی به مطالبات مردمی با توجه به بارندگی های اخیر انجام شد.

ملایی هدف از بازدید محورهای مواصلاتی بخش کوهستانی جبالبارز جنوبی شامل راههای اصلی، شریانی، فرعی و روستایی را مشاهده کردن ظرفیت ها و شرایط راههای ارتباطی در زمان بارندگی و جمع بندی مسائل و مشکلات برای رفع آنها و پاسخگویی به نیازها عنوان کرد.

وی به بازدید از محورهای مواصلاتی مردهک نیز اشاره کرد و گفت: از طریق مبادی استانی و کشوری پیگیر رفع مشکلات و برآورد نیازهای این منطقه هستیم که در این زمینه جلسات و بازدیدهایی از سوی مسئولان استانی و وزارتخانه مربوطه انجام شده تا ضمن مشاهده عینی وضعیت محورهای مواصلاتی، میزان اعتبارات برای تخصیص بررسی شود. 

وی اظهار داشت: محور جهادآباد به مردهک، اصلاح محور کوشکمور - کلجک و سرجنگل و ارتقای جاده خاکی به آسفالته این مسیر نیز از دیگر ضرورت های این شهرستان به شمار می رود.

مرکز شهرستان عنبرآباد در فاصله 260 کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز