رئیس پلیس راهور ناجا خبر داد

۴ استان کشور؛ دارای بیشترین سوانح رانندگی

۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۱۵:۲۲:۴۲
کد خبر: ۸۲۶۹۴۰
۴ استان کشور؛ دارای بیشترین سوانح رانندگی
رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه چهار استان کشور دارای بیشترین سوانح رانندگی در تعطیلات نوروزی هستند، گفت: هرمزگان در صدر تصادف‌های رانندگی در نوروز قرار دارد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا، سردار سیدکمال هادیانفر ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در پلیس راه سمنان- دامغان اظهار داشت: چهار استان کشور در تعطیلات نوروزی بیشترین سوانح را داشته‌اند و شمار تصادفات فوتی و جرحی در آن‌ها نسبت به استان‌های دیگر بالاتر بوده است.

رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: استان‌های هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه و قزوین دارای بالاترین تعداد تصادفات جرحی و فوتی در نوروز هستند.

هادیانفر گفت: بر اساس آمارها در این مدت بین ساعت هشت صبح تا ۱۲ ظهر بیشترین تصادفات رانندگی رخ داده است که نشان می‌دهد رانندگان بدون استراحت لازم و با خستگی وارد محورها شده‌اند.

وی افزود: رانندگان پیش از آغاز سفر حتماً استراحت کافی داشته باشند و به خواب کافی توجه کنند تا در طول مسیر حادثه ناگواری رخ ندهد.

رئیس پلیس راهور ناجا بیان کرد: برابر دستورالعمل، مأموران پلیس راه با هرگونه تخلف حادثه‌ساز در معابر به‌طور جدی برخورد می‌کنند.

هادیانفر اضافه کرد: خودروهای حامل خانواده پس از طی مراحل لازم و توقیف ساعتی ترخیص و سایر خودروها به مدت ۷۲ ساعت توقیف می‌شوند.

وی افزود: خودروهایی که دارای تخلفات حادثه‌ساز در ایام نوروز هستند در صورت ارتکاب مجدد تخلفات حادثه‌ساز تا پایان تعطیلات نوروز در پارکینگ خواهند ماند.

رئیس پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات رانندگی از شتاب در رانندگی پرهیز و با توجه به شرایط جوی حتماً سرعت مطمئنه را در رانندگی رعایت کنند.

هادیانفر اظهار کرد: رانندگان می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ یا ۱۲۰ و یا از طریق سایر سامانه‌های پلیس راهور ناجا همچون سایت راهور ۱۲۰ از آخرین وضع محورها مطلع شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز