شروع موج بازگشت دور اول سفر‌های نوروزی

۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۱۶:۲۹:۵۲
کد خبر: ۸۲۶۹۵۹
شروع موج بازگشت دور اول سفر‌های نوروزی
فرمانده نیروی انتظامی: موج بازگشت دور اول سفر‌ها شروع ضمن اینکه دور دوم برای رفتن به مسافرت نیز آغاز شده است

به گزارش گروه اجتماعی برنا ­ سردار اشتری در ارتباط زنده با بخش خبری اخبار نیمروزی با اعلام این خبر افزود: طی چند روز گذشته، ­ ما شاهد همکاری بسیار خوب مردم و رانندگان با پلیس بودیم به طوری­که تصادفات رانندگی و­ تلفات جاده ای، ­کاهش داشت ­هرچند­ طی ۴۸ ساعت گذشته ­تصادفات و تلفات جاده ای­ کمی افزایش پیدا کرده است، اما در مجموع شاهد کاهش هستیم.
وی گفت: توصیه ما به رانندگان ­این است که سبقت و سرعت غیرمجاز نداشته باشند و در حالت خستگی و خواب آلودگی، ­ رانندگی نکنند و هر دو ساعت یک ربع استراحت کنند.
سردار اشتری افزود: بیش از ۷۰ درصد تصادفات، ­­ مربوط به همین چند عامل یعنی سرعت و سبقت غیرمجاز و خستگی و خواب آلودگی است.
وی گفت: پلیس تا پایان تعطیلات سعی می‌کند در خدمت مردم ­باشد و در همه­ مناطق نیز حضور دارد و مسافران نیز توجه داشته باشند که برخی از مسیر‌ها بارندگی گزارش شده و لغزنده است ضمن اینکه تجهیزات لازم را داشته باشند.
فرمانده نیروی انتظامی افزود: محور‌هایی مانند مشهد - سمنان، تهران - قم و محور‌های شمال تقریبا ترافیک سنگین و روان است که رانندگان قوانین و ضوابط را رعایت کنند.
سردار اشتری در ادامه به سیلابی شدن استان گلستان و مازندران اشاره کرد و گفت: همکارانم ­­از همان دقایق نخست در خدمت مردم سیل زده بودند، اما با فرمان فرمانده کل قوا نفرات و تجهیزات بیشتری را اعزام کردیم و کماکان همکاران ما حضور دارند و امیدواریم با خدمات رسانی و تامین امنیت مشکل خاصی در این استان نداشته باشیم ضمن اینکه نیروی انتظامی تا استقرار آرامش در منطقه حضور خواهند داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز