اعلام اقدامات ۱۴ گانه حمایتی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مناطق سیل زده استان گلستان

۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۱:۳۴:۰۰
کد خبر: ۸۲۷۰۷۲
اعلام اقدامات ۱۴ گانه حمایتی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مناطق سیل زده استان گلستان
نشست جمع بندی اقدامات حمایتی ۱۴ گانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سیل زدگان استان گلستان با حضور معاون تعاون وزیر کار و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و اعضای شورای هماهنگی رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛  جمشید تقی زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری که به نمایندگی از سوی این صندوق و یک میلیون و ۴۲۱ هزار بازنشسته کشوری در مناطق سیل زده استان گلستان حضور یافته با اعلام این خبر گفت: اسکان سیل زدگان در مجموعه های فرهنگی ورزشی از جمله خانه امید گرگان، توزیع بسته های غذایی و صبحانه، توزیع ۱۰ هزار جفت کفش ملی، تخصیص یک هزار فقره وام ۵ میلیون تومانی به بازنشستگان کشوری از هفته آینده و تداوم خدمات رسانی شرکت پگاه بخشی از این اقدامات حمایتی است.

تقی زاده با بیان اینکه اقدامات حمایتی با تاکید و دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال انجام است، افزود: بازسازی خانه های مددجویان بهزیستی، توزیع اقلام مورد نیاز بین مددجویان بهزیستی بویژه معلولین، اختصاص ۲ هزار فقره وام قرض الحسنه به آسیب دیدگان، تامین سیمان برای بازسازی و اعطای تسهیلات هدفمند به تعاونی های آسیب دیده نیز در دستور کار زیرمجموعه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

وی تصریح کرد: تحت پوشش بیمه بیکاری قرار گرفتن کارگرانی که شغل شان را در حادثه سیل از دست داده باشند، تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی و تامین مایحتاج دارویی سیل زدگان و بررسی کمپ های برپا شده از نظر بهداشتی و حمام نیز از اهم این اقدامات چهارده گانه محسوب می شود.

وی تاکید کرد: مردم سیل زده استان گلستان باید بدانند همه مردم ایران به ویژه نمایندگان دولت و نمایندگان مجلس برای رفع مشکلات انها و بازگشت به زندگی عادی و جبران خسارت ها تا آخر در کنار آنها خواهند بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز