بهرام حسن زاده در گفت و گو با برنا مطرح کرد؛

برخی در مواقع بحرانی هم دست از سیاسی بازی برنمیدارند/سرافرازی سازمان های مردم نهاد جوانان در وقایع اخیر

۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۴:۵۲:۱۹
کد خبر: ۸۲۷۵۰۶
برخی در مواقع بحرانی هم دست از  سیاسی بازی برنمیدارند/سرافرازی سازمان های مردم نهاد جوانان در وقایع اخیر
عضو مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور گفت: متاسفانه برخی افراد و گروه های سیاسی به جای همدردی با مردم و کمک به سیل زدگان به دلیل مقاصد سیاسی جریان مطبوع خویش با انتشار مطالب غیرواقع در رسانه های مغرض،خدمات دولت و نیروهای داوطلب مردم و نظامی را زیر سوال می برند و بر طبل ناامیدی و ناکارآمدی می کوبند و بر ساز آن می دمند.

بهرام حسن زاده -عضو مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور و دبیر انجمن مردم نهاد ندای آرامش فارس ، در گفت‌وگو با خبرنگار جوانان خبرگزاری برنا، اظهار داشت: سازمان های مردم نهاد جوانان با حضور به موقع مناطق سیل زده و به دور از هرگونه هیاهوی سیاسی،خالصانه نقش آفرینی کردند و به جرات میتوان گفت سمن های جوانان از زمان وقوع سیل تا کنون سرافراز بوده اند.

دبیر انجمن ندای آرامش فارس ادامه داد:متاسفانه برخی افراد و گروه های سیاسی به جای همدردی با مردم و کمک به سیل زدگان به دلیل مقاصد سیاسی جریان مطبوع خویش با انتشار مطالب غیرواقع در رسانه های مغرض،خدمات دولت و نیروهای داوطلب مردمی و نظامی را زیر سوال می برند و بر طبل ناامیدی و ناکارآمدی می کوبند و بر ساز آن می دمند.

 این فعال اجتماعی در پایان گفت:سازمان های مردم نهاد جوانان تا آخرین لحظه در کنار دولت و مردم آسیب دیده خواهند بود و با تمام توان و ظرفیت خود از روی اخلاص و صداقت فعالیت داوطلبانه خواهند داشت.

 

نظر شما