افزایش ظرفیت ۲ برابری آتش‌نشانان تهرانی برای مقابله با حوادث احتمالی پایتخت

۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۶:۲۴:۳۳
کد خبر: ۸۲۷۵۵۲
افزایش ظرفیت ۲ برابری آتش‌نشانان تهرانی برای مقابله با حوادث احتمالی پایتخت
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از آماده‌باش صددرصدی آتش‌نشانان تهران برای خطرات و حوادث احتمالی پیش‌رو در پایتخت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ سید جلال ملکی با اعلام آماده‌باش صددرصدی آتش‌نشانان تهران برای خطرات و حوادث احتمالی پیش‌رو در پایتخت اظهار کرد: با توجه به هشدارهایی مبنی بر افزایش شدت بارندگی طی ساعات آینده در تهران، سازمان آتش‌نشانان تهران که همیشه در آماده‌باش صددرصدی قرار دارد، تمهیدات ویژه‌ای برای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان تهرانی اندیشیده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اشاره به آماده‌باش کامل 130 ایستگاه آتش‌نشانی مستقر در شهر تهران، افزود: ظرفیت نیروها در ایستگاه‌های آتش‌نشانی به دو برابر افزایش یافته است، به این صورت که شیفت‌های آتش‌نشانی به سه شیفت تقسیم می‌شود و اکنون علاوه بر افرادی که مشغول فعالیت هستند، آتش‌نشانان یک شیفت دیگر را نیز به خدمت فراخوانده شدند و این آمادگی وجود دارد تا در صورت بروز حوادث احتمالی و نیاز، مابقی آتش‌نشانها  (شیفت سوم) نیز به خدمت فراخوانده شوند.

وی تصریح کرد: تمام ادوات مخصوص رفع آب‌گرفتگی و جلوگیری از جاری شدن آب همچنین خودروهای احتیاط در آماده‌باش و در ردیف عملیاتی هستند، مدیران عملیاتی نیز به محل خدمت فراخوانده شدند البته این آماده‌باشها به این معنی نیست که قرار است اتفاق و حادثه بدی در تهران روی دهد، هدف از این اقدامات، پیشگیری از وقوع حوادث است.

ملکی از شهروندان خواست طی امروز و فردا تا حد امکان از منازل خود خارج نشوند و از نشستن کنار رودخانه‌ها، دره‌ها و گودالها و از تردد در مجاورت مسیل‌ها و کانالهای آب درون‌شهری جداً خودداری کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز