مدیرعامل هلال احمر مازندران خبر داد:

تمام هزینه اجرایی طرح‌های نوروزی هلال‌احمر مازندران، از سوی داوطلبان تأمین شده است

۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۹:۰۶:۱۵
کد خبر: ۸۲۷۵۹۰
تمام هزینه اجرایی طرح‌های نوروزی هلال‌احمر مازندران، از سوی داوطلبان تأمین شده است
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: برای اولین‌بار و در اقدامی بسیار ارزشمند، امسال با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، تمام هزینه‌های اجرایی و لجستیک طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر استان توسط داوطلبان نیک‌سیرت تأمین شده است.

به گزارش گروه اجتماعی برنا، مجتبی اکبری با تقدیر از هم‌افزایی و مشارکت متعهدانه اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر استان گفت: معتقدیم داوطلبان به عنوان ظرفیت عظیم و بی‌نظیری که از متن جامعه می‌جوشد می‌تواند گره‌گشای بسیاری از چالش‌ها و مشکلات باشد و امسال با توجه به محدودیت‌های مالی و اعتباری، این تعهد و مشارکت هوشمندانه داوطلبان و خیرین و نیکوکاران در تأمین هزینه‌های اجرایی طرح‌های نوروزی بسیار ارزشمند است.

اکبری نقش و تأثیرگذاری داوطلبان را در جمعیت هلال احمر، نقشی سازنده، معنوی، امیدبخش و گره‌گشا توصیف کرد و افزود: تاکنون هر موقع که از داوطلبان ارزشمند درخواست کمک کرده‌ایم، حماسه‌ای عظیم از مودت و هم‌افزایی و مشارکت شورانگیز داوطلبان را شاهد بودیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: آنچه امروز به عنوان اعضای داوطلب در اجرای طرح نوروزی مشارکت دارند در حقیقت به لحاظ سازمانی با اعضای جوان و یا امدادگر و نجاتگرجمعیت هلال احمر علی‌رغم اشتراک در اهداف کلان، دارای تفاوت‌های سازمانی و رویکردی هستند.

وی افزود: اعضای داوطلب با پراکندگی در تمامی سطوح جامعه و با هر قابلیت فنی و اجرایی، در قالب معاونت داوطلبان با جمعیت هلال احمر استان همکاری می‌کنند و برای خدماتی که به جامعه هدف ارائه می‌دهند نه تنها هیچگونه چشمداشت مادی ندارند بلکه تمامی هزینه‌های اجرایی پروژه‌های داوطلبی را خودشان تأمین می‌کنند و این مهم، شکوه انسانیت و صیانت از کرامت انسانی است که به عنوان یکی از اصول راهبردی و جهانشمول جمعیت هلال احمر تعریف شده است.

اکبری گفت: امسال برای اجرای طرح‌های نوروزی هلال احمر استان در دو حوزه امداد و نجات و ایمنی و سلامت مسافرین، هیچگونه هزینه‌ای متوجه جمعیت هلال احمر نیست و در اقدامی بسیار ارزشمند و ابتکاری، تمامی هزینه‌ها و خدمات لجستیک اجرای طرح‌های مزبور از منابع و ظرفیت‌های داوطلبان تأمین شده است.

وی افزود: امسال بیش از ۶۷۰ نفر از اعضای داوطلب در کنار بیش از ۳ هزار نفر اعضای جوان و نجاتگر و امدادگر هلال احمر استان، در اجرای طرح نوروزی مشارکت فعال دارند که تهیه و توزیع صدها بسته غذایی و معیشتی در قالب طرح فرشتگان رحمت و اجرای چندین برنامه اختصاصی با عنوان طرح نیابت و طرح خدمات داوطلبانه تنها بخش کوچکی از نقش مؤثر و هم افزای داوطلبان ارزشمند عضو هلال احمر استان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به کمک‌رسانی مردم استان در جریان امدادرسانی به آسیب‌دیدگان زلزله کرمانشاه، خشکسالی استان سیستان و بلوچستان و همچنین در کمک به شهروندان سیل‌زده گفت: معتقدم با هیچ زبان و ادبیاتی نمی‌توان عظمت مشارکت آحاد مردم استان را که با محوریت داوطلبان و فرهنگ داوطلبی محقق می‌شود را توصیف کنیم.

منبع: ایسنا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز