دبیر کارگروه بیمه سازمان شهرداری‌ها خبر داد؛

استقرار واحدهای بیمه‌ای در مناطق آسیب دیده

۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۲۱:۴۴:۴۳
کد خبر: ۸۲۷۶۱۸
استقرار واحدهای بیمه‌ای در مناطق آسیب دیده
دبیر کارگروه بیمه، بازسازی و بازتوانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از ابلاغیه رئیس کل بیمه مرکزی در خصوص تشکیل کارگروه بیمه در برخی استان‌های کشور به منظور برآورد و پرداخت خسارت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مجید عبدالهی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به وقوع سیل در بخش‌هایی از کشور طی روزهای نخست امسال که منجر به بروز خسارت به منازل و مغازه‌ها و وسایل نقلیه شد، دکتر جمالی نژاد رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها طی مکاتبه‌ای با دکتر سلیمانی رئیس بیمه مرکزی ایران خواستار استقرار واحدهای بیمه‌ای در مناطق آسیب دیده کشور شد.

وی افزود: در پی این مکاتبه و با پیگیری‌های صورت گرفته توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، امروز ابلاغیه تشکیل کارگروه بیمه و استقرار واحدهای بیمه‌ای در مناطق آسیب دیده از سوی رئیس بیمه مرکزی ایران به تمام شرکت‌های بیمه صادر شد.

عبدالهی اضافه کرد: بر این اساس استقرار واحدهای بیمه‌ای در مناطق آسیب دیده، شناسایی، برآورد و جبران خسارات وارده به زیان دیدگان و ذی‌نفعان بیمه شده در کلیه استان‌های سیل زده آغاز و شماره تلفن ۲۳۴۲، سامانه پاسخگویی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران آماده پاسخگویی به سوالات هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز