اعتراض مسافران ؛ پاسخ مسئولان

مسافران بلیت "ایران ایر تور" می خرند با "ماهان "پرواز می کنند !/ جعفرزاده : اتفاق خاصی نیست، نگران نباشید

۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۲:۳۱:۵۱
کد خبر: ۸۲۸۰۳۹
مسافران بلیت ایران ایر تور می خرند  با ماهان پرواز می کنند !/  جعفرزاده : اتفاق خاصی نیست، نگران نباشید
جعفرزاده گفت :میان تمام شرکت های هواپیمایی جهان اینگونه مراودات انجام می گیرد .اتفاق خاصی نیست ؛ مشکلی ایجاد نشده و جای نگرانی ندارد .

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی برنا ؛ از اوایل سال جاری ؛بسیاری از پرواز های شرکت هواپیمایی ایران ایر تور با هواپیماهای شرکت ماهان صورت گرفته و این روند ادامه دارد  . این جابه جایی ها از نگاه مسافران عجیب آمده و خواستار پاسخگویی در  خصوص علل آن   شدند .

رضا جعفرزاده - مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری در این مورد  به خبرنگار اجتماعی برنا گفت : جا به جایی شرکت های هواپیمایی در نقل و انتقال مسافران امری عادی است ؛میان تمام شرکت های هواپیمایی جهان  اینگونه مراودات  انجام می گیرد .اتفاق خاصی نیست ؛ مشکلی ایجاد نشده و  جای نگرانی ندارد .

جعفرزاده در ادامه از انجام بیش از ۸ هزار و ۹۱۵ پرواز نوروزی تا ۷ فروردین ماه امسال خبر داد و گفت : از ۸ هزار و ۹۱۵ پرواز انجام شده، ۶ هزار و ۳۲۴ پرواز داخلی و ۲ هزار ۵۷۸ پرواز خارجی بوده است.

وی افزود: فرودگاه حضرت امام (ره) با انجام هزار و ۷۳۴ پرواز پرترافیک ترین فرودگاه در پروازهای بین المللی و فرودگاه مهرآباد نیز در پروازهای داخلی شاهد بیشترین حجم پرواز بوده است.

جعفرزاده تعداد پروازهای عبوری در این ایام تا 7 فروردین ماه را 13هزار و 325 ذکر کرد.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری به مسافران توصیه کرد برای خرید بلیت از طریق منابع معتبر اعم از دفاتر خدمات مسافرت هوایی و 150 سایت معتبر فروش بلیت الکترونیکی که لیست آنها بر روی پرتال سازمان هواپیمایی کشوری قابل دسترسی است اقدام کنند.

وی با بیان اینکه امکان اعتبار سنجی بلیت هواپیما از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن شرکت های هواپیمایی فراهم است بر لزوم مدیریت بیشتر شرکتهای هواپیمایی بر نحوه توزیع بلیت هواپیما تاکید کرد و از شرکت های هواپیمایی خواست هرگونه تخلف و سودجویی را به سازمان هواپیمایی کشوری گزارش کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری همچنین از مسافران خواست هرگونه تخلف را از طریق سایت سازمان www.cao.ir گزارش کنند تا برخورد لازم صورت گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز