مدیرکل فرودگاه بین المللی کرمانشاه:

وضعیت پروازها در کرمانشاه عادی است/ هیچ پروازی لغو نشده است

۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۰:۵۶:۵۶
کد خبر: ۸۲۸۷۳۴
وضعیت پروازها در کرمانشاه عادی است/ هیچ پروازی لغو نشده است
مدیرکل فرودگاه بین المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه گفت: تمامی پروازهای ورودی و خروجی از فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه در حال انجام است و تا این لحظه برنامه‌ای برای لغو یا تاخیر پروازهای کرمانشاه در دستور کار قرار ندارد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛‌مجتبی بیاتی  در خصوص وضعیت پروازهای این فرودگاه حین بارش‌های امروز، اظهار داشت:  تمامی پروازهای ورودی و خروجی از فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه در حال انجام است و تا این لحظه برنامه‌ای برای لغو یا تاخیر پروازهای کرمانشاه در دستور کار قرار ندارد.

وی افزود: در صورت لغو پرواز از طریق سامانه‌های اطلاع رسانی فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه اعلام و به مسافران پرواز مذکور پیامک با مضمون لغو پرواز ارسال خواهد شد و در غیر این صورت پرواز به صورت برنامه ریزی شده انجام خواهد گرفت.

مدیرکل فرودگاه بین المللی شهید اشرفی اصفهانی اعلام کرد: پروازهای امروز و فردا از فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه به مقاصد تهران، کیش، عسلویه و مشهد در حال انجام است و برنامه کاری فرودگاه شهید اشرفی اصفانی کرمانشاه تغییر نداشته است.

وی یادآور شد: برنامه‌ریزی لازم جهت شرایط اضطراری انجام شده است و امیدواریم طی امروز و فردا هیچ مشکلی در سطح استان مشاهده نکرده و تمام فعالیت‌ها  در سطح استان به حالت عادی خود بازگردد.

 

نظر شما