بررسی نقاط پرخطر مجاری جمع آوری آب‌های سطحی

۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۸:۱۲:۰۷
کد خبر: ۸۲۸۹۰۹
بررسی نقاط پرخطر مجاری جمع آوری آب‌های سطحی
​به منظور جلوگیری از خسارات جانی و مالی مرتبط با خطرات ناشی از سیلاب‌های احتمالی، تمام مجاری روباز شبکه اصلی جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی شهر تهران مورد بازدید میدانی قرار گرفت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ باتوجه حجم نزولات آسمانی در روزهای آغازین سال جاری، یک تیم ۵۰ نفره متشکل از کارشناسان و نیروهای تخصصی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، با محوریت شرکت خاکریزآب بیش از ۱۸۶ کیلومتر از مجاری روباز شبکه اصلی جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی را مورد بازدید قرار داد و تمام نقاط پرخطراین بخش از شبکه احصا گردید.

براین اساس، گزارشی با اولویت و محوریت درجه خطرپذیری و ریسک روددره ها آماده شدو برخی معضلات شبکه اصلی جمع آوری آب‌های سطحی در مناطق و نواحی مختلف پایتخت (شامل لایروبی، برداشت رسوبات، جمع آوری زباله‌ها و …) استحصال شد تا شهرداران ۲۲ گانه نسبت به برطرف کردن مشکلات موجود اقدام لازم را به عمل آورند.

رود دره وردآورد، رود دره کن و رود دره درکه از جمله مجاری شبکه انتقال آب‌های سطحی هستند که طی روزهای اخیر مورد بازدید قرار گرفته و نقاط پرخطر آنها ارزیابی شده اند تا با رفع اشکالات، در برابر سیلاب‌های احتمالی کارکردهای لازم را ارائه دهند.

 

 

منبع: مهر

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز