نماینده مردم پل‌دختر و معمولان در مجلس:

پلدختر نیازمند امکانات امدادی کشور/ برای نجات مردم به قایق و بالگرد نیاز است/ بیش از ۱۰۰ روستا در محاصره سیل است

۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۷:۱۰:۰۸
کد خبر: ۸۲۹۲۰۴
پلدختر نیازمند امکانات امدادی کشور/ برای نجات مردم به قایق و بالگرد نیاز است/ بیش از ۱۰۰ روستا در محاصره سیل است
نماینده مردم پل‌دختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش عمده شهر پلدختر در محاصره سیل است و برای نجات مردم نیازمند امکانات امدادی کشور هستیم.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ سید حمیدرضا کاظمی در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت بحرانی شهرستان پل‌دختر اظهار داشت: ضروری‌ترین نیاز مردم کمک‌های امدادی جهت نجات گرفتاران در سیل است؛ در روستای بابازید و شهر معمولان افرادی گرفتار سیل شده‌اند و طغیان رودخانه به حدی است که منازل مردم در محاصره سیل قرارگرفته است.

وی افزود: نیاز است با بالگرد و یا قایق به مردم کمک شود تا تلفات جانی نداشته باشیم در حال حاضر ضروری‌ترین کمک به مردم نجات جان گرفتاران در سیل است و چیزی به‌عنوان زیرساخت در پلدختر و معمولان باقی نمانده و انتظار داریم رئیس‌ جمهور وارد عمل شود و کمک‌های سریع به مردم شهرستان پل‌دختر و نجات مردم و گرفتاران در سیل را در دستور کار قرار دهند.

نماینده مردم پل‌دختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: انتظار داریم مسئولان استانی نیز توجه بیشتری به شهرستان پلدختر داشته باشند؛ روستاها هیچ‌گونه راه ارتباطی ندارند و هیچ کمکی به آن‌ها داده نمی‌شود، مریض‌هایی در شهرستان هستند که نمی‌توانیم آن‌ها را انتقال دهیم.

وی بیان کرد: انتظار است به‌طور سریع کمک‌های لازم را به شهرستان پلدختر به‌ویژه بالگرد و قایق برای نجات مردم در دستور کار قرار گیرد و وزارت راه هر چه سریع‌تر راه‌های ارتباطی شهرستان را باز کند تا کمک‌های امدادی به شهرستان رسیده شود و مردم را نجات دهند.

کاظمی تصریح کرد: بخش عمده شهر پل‌دختر و غرب شهر معمولان و روستاهای حاشیه رودخانه همه در محاصره سیل است و با امکانات موجود در شهرستان نمی‌شود به کمک مردم شتافت و نیاز به کمک‌های فرا استانی است و انتظار داریم دولت تدابیر لازم را در راستای نجات جان مردم داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 100 روستا در محاصره سیل است که نیاز به کمک سریع گروه‌های امدادرسان داریم تا مردم از این وضعیت بحرانی نجات پیدا کنند.

نماینده مردم پل‌دختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: شخص رئیس‌جمهور امکانات امدادی کشور را نسبت به استان لرستان و شهرستان پل‌دختر بسیج کند و مردم گرفتار در سیل را نجات دهند و با توجه به اینکه زیرساختی در شهرستان پل‌دختر وجود ندارد انتظار است دستور ویژه‌ای در این زمینه داده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز