امیرحیدری در خرم‌آباد:

وضعیت اسف‎بار پلدختر/ بسیاری از روستاها کاملاً زیرآب است

۱۳۹۸/۰۱/۱۳ - ۱۱:۲۱:۵۴
کد خبر: ۸۲۹۴۲۵
وضعیت اسف‎بار پلدختر/  بسیاری از روستاها کاملاً زیرآب است
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه وضعیت شهرستان پل‌دختر بسیار اسف‌بار است گفت: بسیاری از روستاها کاملاً زیرآب رفته که توانستیم پل هوایی برقرار کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ ،امیر کیومرث حیدری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز توانستیم وارد شهر پل‌دختر شویم، این شهرستان واقعاً وضعیت نگران‌کننده‌ای داشت که با ورودی که داشتیم مقداری وضعیت بهتر شده است.

وی افزود: بین روستاهایی که کاملاً زیرآب رفته و در محاصره آب قرار دارند توانستیم پل هوایی برقرار کنیم و امکانات اولیه را به آن‌ها برسانیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش عنوان کرد: تا غروب امروز هیچ درراه مانده و آب‌گرفته‌ای نیست که نجات پیدا نکند؛ بالگردها و تجهیزات خودرویی ما وارد منطقه شده است و اگر لازم باشد بیمارستان‌های صحرایی را نیز می‌آوریم.

وی بیان کرد: وضعیت شهرستان پل‌دختر بسیار اسف‌بار است، پل‌ها و جاده‌ها همه قطع‌شده است و روستاها تا سقف زیرآب رفته‌اند که پل می‌آوریم و برای آوردن پل مشکل نداریم.

امیر حیدری تصریح کرد: از اهواز پل‌ها درحرکت است، کسانی که مصدوم بودند و نیاز به کمک داشتند نجات پیدا کردند و با بالگرد به مرکز شهر آورده‌ایم و در کنار روستاها کمپ ایجاد می‌کنیم تا مردم روستا را به داخل کمپ‌ها هدایت کنیم و از بعدازظهر امدادرسانی انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد:12 فروند بالگرد نیروی زمینی وارد منطقه کردیم و هلیکوپترهای شینوک نیز که قدرت بیشتری دارند آورده‌ایم؛ مشکل بالگرد نداریم و تنها مشکلی که وجود دارد جاده ارتباطی بین پل‌دختر و خرم‌آباد است که اگر این راه ارتباطی برقرار شود بیشتر مشکل حل می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در حال حاضر ارتباط  پل‌دختر از راه زمین قطع است، وزیر راه و شهرسازی در منطقه است و تلاش می‌کنند ارتباط زمینی برقرار شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز