پیام همدردی و اعلام آمادگی روسای هلال احمر کویت و فلسطین برای کمک به سیل زدگان ایران

۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۷:۲۲:۲۲
کد خبر: ۸۳۰۲۶۶
پیام همدردی و اعلام آمادگی روسای هلال احمر کویت و فلسطین برای کمک به سیل زدگان ایران
هلال احمر دو کشور به رئیس جمعیت هلال احمر ایران پیام هم دردی ارسال کردند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ روسای جمعیت هلال احمر کشور کویت و فلسطین با ارسال پیامی به رئیس جمعیت هلال احمر کشور ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان از سیل های اخیر کشور ایران، در راستای ارسال کمک به ایران اعلام آمادگی کرد. در متن پیام هلال السایر، رئیس جمعیت هلال احمر کشور کویت خطاب به دکتر پیوندی آمده است:

با نهایت تاثر و تاسف اخبار غم‌انگیز جاری شدن سیلاب‌های ناگهانی در ایران را که منجر به وارد آمدن خسارات مخرب در سراسر کشور شده است، دنبال می‌نمائیم.

در این لحظات سخت همبستگی خود را با جنابعالی اعلام کرده و همچنین صمیمانه‌ترین مراتب همدردی خود را به خاطر افرادی که جان خود را از دست داده‌اند و همچنین خساراتی که به اموال وارده شده است، ابلاغ می‌نمائیم.

لذا با خانواده‌ها و دوستان افرادی که جان خود را از دست داده‌اند ابراز همدردی نموده و امیدواریم روح آنها قرین رحمت الهی و در آرامش باشد.

همچنین آمادگی خود را برای کمک در این شرایط اعلام نموده و امیدواریم بازماندگان این سانحه قوی باشند و در برابر این لحظات سخت تاب آوری داشته باشند”

بنابراین گزارش؛ جمعیت هلال احمر کویت اعلام کرد هلال احمر کویت ۳۰۰٫۰۰۰ دلارآمریکا برای خرید اقلام غذایی و غیر غذایی در محل برای سیل‌زدگان ایران در نظر گرفته است.

 

کارکنان و داوطلبان جمعیت هلال احمر فلسطین با سیل زدگان همدردی کردند

همچنین، دکتر یونس الخطیب رئیس جمعیت هلال احمر فلسطین نیز با ارسال پیامی مشابه با حادثه دیدگان سیل های اخیر کشور همدردی کرد.

در متن این پیام آمده است:

“با نهایت تاسف و تاثر از اخبار جاری شدن سیل در تعدادی از استان‌های ایران مطلع شدیم.

مایلم از طرف خود، تمام اعضای هیئت اجرایی، کارکنان و داوطلبان جمعیت هلال احمر فلسطین صمیمانه‌ترین مراتب همدردی را به ملت ایران و بویژه خانواده‎‌های قربانیان این سانحه ابلاغ نمایم. آرزو می‌نمایم تمام مجروحان این سانحه سریعا بهبود یابند.

همچنین در صورت درخواست، جمعیت هلال احمر فلسطین آمادگی خود را برای ارائه خدمات بهداشتی و پاسخگویی مناسب در راستای کمک به تلاش‌های امدادی جمعیت هلال احمر ایران اعلام می‌نماید.”

پیام همدردی سفارت هند با سیل زدگان ایران

سفارت هند نیز با ارسال پیامی مراتب همدردی خود را به خاطر جانباختگان از سیل و همچنین میزان خسارات وارده ناشی از باران های شدید و جاری شدن سیلاب های ناگهانی اعلام کرده است.

این گزارش، می افزاید؛ سفارت هند برای ارسال کمک های امدادی و بشردوستانه به نفع سیل زدگان اعلام آمادگی کرده است، که بر این اساس، فهرستی از نیازهای غیرنقدی جمعیت هلال احمر برای سفارت هند ارسال شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز