در صحن علنی شورای شهر امروز مطرح شد؛

خیابان"ج" بنام جمشید مشایخی نام گذاری شد

۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۰:۴۷:۴۸
کد خبر: ۸۳۰۹۱۰
خیابانج بنام جمشید مشایخی نام گذاری شد
نمایندگان مردم در شورای شهر تهران در جریان صد و سی و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران خیابانی در پایتخت را به نام هنرمند سینما و تلویزیون نامگذاری کردند.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ اعضای شورای شهر تهران در جریان صحن علنی شورای شهر تهران با توجه به فوت جمشید مشایخی، اقدام به نامگذاری خیابانی در پایتخت کردند.

در جریان این طرح دو فوریتی که از سوی احمد مسجد جامعی، عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر مطرح شد بنا است خیابان "ج" به بنام جمشید مشایخی نام گذاری شود.

مرتضی الویری در مخالفت با این طرح دو فوریت عنوان کرد: ارادت ما به زنده یاد مشایخی مشخص است اما در آیین نامه ها دو فوریت ها مفهوم دارد و بدین معناست چنانچه کشور با ضرر و زیان مواجه شود باید طرح دو فوریت ارائه داد.  در این نمونه چنانچه به سرعت بررسی نشود چه زیانی به کشور وارد می شود؟

در ادامه محمود میرلوحی نیز در مخالفت با این طرح دو فوریتی و با اشاره به اینکه نباید منتظر فوت چهره ها باشیم گفت: باید در خصوص نامگذاری خیابان ها با نام مشاهیر پیش از فوت آنان اقدام کرد و درست نیست پس از مرگ مشاهیر به یاد نامگذاری بیفتیم. در این رابطه کمیته نامگذاری باید تمهیدات لازم را بیندیشد.

گفتنی است خیابان"ج" با ۱۳ رای موافق و ۱ رای مخالف به نام مرحوم جمشید مشایخی نامگذاری شد.

ی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز