فرمانده انتظامی تهران بزرگ:

پاسداری به نشان و لباس نیست ؛ همه ما پاسداریم

۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۴:۵۰:۰۴
کد خبر: ۸۳۲۰۶۵
پاسداری به نشان و لباس نیست ؛ همه ما پاسداریم
سردار رحیمی با اشاره به اقدام روز گذشته رئیس جمهور آمریکا در معرفی کردن سپاه پاسداران به عنوان یک گروه تروریستی گفت: با تمام توان به سپاه پاسداران ، به بسیج پاک و متدین و به تمام کسانی که از این نهاد برخاستند افتخار می کنیم و اطمینان دارم که بار دیگر پوزه آمریکا را به زمین خواهیم زد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ سردار حسین رحیمی، در اولین جلسه شورای فرماندهان و مدیران فاتب با اشاره به اقدام روز گذشته رئیس جمهور آمریکا در معرفی کردن سپاه پاسداران به عنوان یک گروه تروریستی عنوان داشت :

سپاه پاسداران مجموعه ای است که از بطن انقلاب و اسلام شکل گرفته و به مدت هشت سال در  دوران دفاع مقدس و پس از آن کارهای بزرگی انجام داده است . شجره طیبه بسیج که در ایران شکل گرفته و در حال حاضر نیز در اقصی نقاط دنیا با نام های مختلف در برابر منافع استکبار ایستادند ، همگی محصول و برآمده از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند که از حق ، عدالت ، قرآن و اسلام دفاع می کنند .

طبیعی است با چنین کارنامه ای ، رژیمی جنایتکار که کارنامه ای سیاه برای خود به همراه دارد از روی ضعف و عجز اقدام به چنین اقدامی کند .

ما به عنوان کسانی که برخاسته از این انقلاب ، جان گرفته از جمهوری اسلامی ایران هستیم با تمام توان به سپاه پاسداران ، به بسیج پاک و متدین و به تمام کسانی که از این نهاد برخاستند افتخار می کنیم و اطمینان دارم که بار دیگر پوزه آمریکا را به زمین خواهیم زد .

ما با جان و دل به سپاه پاسداران به عنوان ارگانی مقدس که شهدای پاک همچون همت ها ، باکری ها ، باقری ها و هزاران شهید زنده به نظام و قرآن تقدیم کرده و هرجا که مشکلی برای مردم در اقصی نقاط کشور با روحیه جهادی اقدام به رفع آن کرده ،  افتخار می کنیم و به آن می بالیم  .

هرکس از این نظام دفاع کند ، برای این انقلاب تلاش کند و برای قرآن و عزت اسلام بدود ، پاسدار اسلام است ؛ پاسداری به اسم و نام نیست و به عمل است ؛ هرکس از آرمان و خون شهیدان دفاع کند پایدار است ؛ آن برادر ارتشی که برای سیل زدگان تلاش می کند و در برابر یک عزیز روستایی زانو می زند نیز پاسدار است و لذا هرچه داریم باید برای دفاع از انقلاب بگذاریم .

حساسیت تمامی این صحبت ها و تاکید بر تلاش مضاعف در شرایطی است که گروهی یاغی ، وحشی و بی تمدن شمشیر را به صراحت بر روی مردم کشیده و متاسفانه اروپا نیز به نام های مختلف با آنها همراهی می کند .

امروز باید با تمام توان گوش به فرمان ولایت و پاسدار آرمان های انقلاب باشیم . امروز باید افتخار کنیم به امنیتی که در پایتخت ایجاد کردیم و الحمدالله همه مسئولین از این موضوع ابراز رضایت دارند و این خود دفاع از آرمان های انقلاب و نظام محسوب می شود .

هر مسئولی که ادعای مبارزه با استکبار دارد باید در بالا بردن توانمندی های نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز