رئیس مجتمع دارویی درمانی هلال ایران:

لباس های نو را به سیل زدگان اهدا کنید/ اقلام، پایان هر روز پس از جمع آوری به منطقه ارسال می شود

۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۱۰:۲۴:۵۲
کد خبر: ۸۳۲۴۵۲
لباس های نو را به سیل زدگان اهدا کنید/ اقلام، پایان هر روز پس از جمع آوری به منطقه ارسال می شود
دکتر سید محمد اکرمی با اشاره به کمک های مجتمع دارویی درمانی هلال ایران به مناطق سیل زده از مردم خواست تا لباس ها نو را به مردم این منطقه اهدا کنند و یا وجه نقد بپردازند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا؛ دکتر سید محمد اکرمی، رئیس مجتمع دارویی درمانی هلال ایران در رابطه با کمک های این مجموعه به سیل زدگان گفت: مجتمع دارویی درمانی هلال ایران در شرق تهران واقع است که علی رغم اینکه مردم مشکلات مالی دارند خوشبختانه در هفته اخیر توانسته مبلغی پول نقد و 4 کامیون اقلام امدادی مردم را جمع آوری کند.

وی افزود: کمک های دریافتی بلافاصله به استان تهران منتقل و بر حسب نیاز به مناطق  توزیع خواهد شد.

رئیس مجتمع دارویی درمانی هلال ایران با اشاره به امکانات مورد نیاز برای ارسال به مناطق سیل زده تصریح کرد: طبق اخبار واصله نیازهای عمده مردم مناطق سیل زده اعم از  کنسرو، آب معدنی، لباس های نو، پتو، موکت و زیر انداز است.

اکرمی اظهار کرد: گاهی موضوع لباس اهمیت زیادی دارد که حتما لباس نو اهدا شود. در کنار کمک به افرادی که همه ی زندگی خود را از دست داده اند، رعایت کرامت انسانی مهم است.

وی ادامه داد: از سویی تفکیک لباسی که سایزش مشخص نیست و از کیفیت لازم برخوردار نباشد زمان بر خواهد بود و انتقالش انرژی می گیرد و از سوی دیگر نوع لباس در مناطق مختلف متفاوت است.

رئیس مجتمع دارویی درمانی هلال ایران تصریح کرد: از همه ی مردم نوع دوستمان خواهش می کنیم لباس های نو و مناسب را برای سیل زدگان تهیه کنند. از همه مهم تر بهتر است کمک های نقدی داده است چرا که پس از دریافت وجه نقد،  بر حسب نیاز منطقه خریداری صورت می گیرد.

اکرمی با اشاره به تفاوت های نیاز در مناطق مختلف سیل زده بیان کرد: خوزستان گرم است و لرستان شب های بسیار سردی دارد که  با کمک های نقدی خواهیم توانست لباس های مناسب را تهیه و ارسال کنیم.

وی در پایان در خصوص زمان ارسال اقلام گفت: بلافاصله در پایان هر روز پس از جمع آوری،  اقلام به مناطق ارسال می کنیم.

 

998

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز