مجید فراهانی مطرح کرد:

تجهیزات ارسال شده به مناطق سیل زده برای اجرای پروژه ها در پایتخت کاربرد دارد/ در صورت وقوع بحران شهرداری تهران آمادگی کامل دارد

۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۶:۱۰:۰۱
کد خبر: ۸۳۳۱۳۳
تجهیزات ارسال شده به مناطق سیل زده برای اجرای پروژه ها در پایتخت کاربرد دارد/ در صورت وقوع بحران شهرداری تهران آمادگی کامل دارد
بیش از سه هفته مناطق مختلف کشورمان درگیر سیل شده و همه نهادها از جمله شهرداری کمک های خود را برای بهبود شرایط به این مناطق اعزام کرده است؛ در حالی که این سوال مطرح است که با شدت بارش های بهاری طی روزهای آینده در پایتخت آیا تهران از نبود امکانات رنج خواهد برد؟ در این رابطه عضو شورای شهر تهران با رد این نکته، از آمادگی شهرداری تهران برای مقابله با بحران خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا، با اعزام تجهیزات از سوی شهرداری تهران به مناطق مختلف، گمانه زنی هایی برای کاهش آمادگی پایتخت عنوان شد که مجید فراهانی ضمن رد این مطلب، تجهیزات اعزامی را در حوزه معاونت عمرانی دانسته و از رو خطری پایتخت را تهدید نخواهد کرد.

مجید فراهانی؛ رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران با اشاره به کمک های شهرداری تهران برای مقابله با سیلاب در سایر استان های کشور گفت: مردم خوب خرم آباد، خوزستان، گلستان و سایر مناطق سیل زده هموطن ما هستند و شهرداری بدان ها ادای دین می کند. از این رو با توجه به شواهد، اولین ارگانی که توانست کمک های سریع خود را به این مناطق برساند، شهرداری تهران بود.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران اضافه کرد: همان روز اول، تجهیزات مهم و ضروری به مناطق مختلف سیل زده ارسال شده است. این تجهیزات شامل لودر، گلیدر و کامیون بوده که از سوی معاونت عمرانی شهرداری تهران برای اجرای پروژه ها استفاده می شده و همچنین برخی از تجهیزات سازمان آتش نشانی به مناطق سیل زده اعزام شده است.

فراهانی در پاسخ به این سوال که چنان چه پایتخت با مشکل سیلاب مواجه شود، نبود تجهیزات خطری ما را تهدید نخواهد کرد؟ گفت: اعزام تجهیزات به گونه ای نیست که اگر شهر تهران دچار مشکل شود از نبود امکانات در رنج باشد.

وی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر تجهیزاتی که برای ساخت پروژه ها استفاده می شده ارسال و بعد از اینکه کار تمام شد تجهیزات باز می گردد و ادامه کار توسعه پروژه ها را خواهیم داشت.

نظر شما