۱۲ میدان پایتخت شب نیمه شعبان نورافشانی می شود

۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۴:۵۱:۳۶
کد خبر: ۸۳۳۵۸۰
۱۲ میدان پایتخت شب نیمه شعبان نورافشانی می شود
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: میادین تجریش، کاج، امام حسین(ع)، انقلاب اسلامی، نبوت، ولی‌عصر(عج)، راه‌آهن، شهدا، نازی‌آباد، آزادی، فردوسی و افسریه همزمان با شب نیمه شعبان با همکاری ستاد نیروهای مسلح نورافشانی می شود.

به گزارش گروه اجتماعی برنا، سعید اوحدی با اشاره به برنامه های این سازمان همزمان با اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع)، امام سجاد(ع)، حضرت علی اکبر(ع) و حضرت ولی‌عصر(عج) اظهارداشت: 17 عنوان برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت این اعیاد با موضوع «انتظار و امید» از 20 فروردین تا سوم اردیبهشت در پایتخت برگزار می شود.

وی گفت: جشن «صبح امید» در شب میلاد حضرت صاحب‌الزمان(عج) در فرهنگسرای بهمن برگزار و از رسانه ملی پخش می‌شود.

اوحدی افزود: جشن «به وقت عاشقی» با مولودی‌خوانی توسط مداحان اهل بیت(ع) در مناطق 2، چهار، پنج، 6، 9، 12، 14، 15 و 19 و جشن «بچه‌های آفتاب» ویژه کودکان مهد و پیش‌دبستانی با رویکرد تجلیل از کودکان جبهه مقاومت 30 و 31 فروردین در میدان آیینی امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به برگزاری ویژه برنامه تجلیل از هنرمندان فعال در حوزه مهدویت یکم اردیبهشت در فرهنگسرای ارسباران اظهارداشت: برنامه «زیارت گل» نیز با اجرای مراسم گلاب‌گیری و تأمین گلاب مورد نیاز برای شست‌وشوی حرمین عتبات عالیات تا سوم اردیبهشت در میدان امام حسین(ع) میزبان شهروندان است.

وی گفت: نمایش «ایستگاه متروک» پیرامون احوالات مردم در عصر غیبت از 30 فروردین تا 9 اردیبهشت در پردیس تئاتر تهران اجرا می‌شود و سه کنسرت موسیقی به مناسبت نیمه شعبان در قالب طرح «هنر برای همه» 31 فروردین در برج میلاد، فرهنگسرای ارسباران و پردیس تئاتر تهران پیش‌بینی شده است.

اوحدی، برگزاری مسابقه کتابخوانی «منجی عالم بشریت» از کتاب زندگینامه حضرت مهدی(عج) در کتابخانه‌ها، ویژه ‌برنامه «فصل امید» به مناسبت روز جوان در باغ کتاب، برنامه «روشنای مهر» برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان از طریق اتوبوس‌های سیار و پویش دعای فرج در فضای مجازی را از دیگر برنامه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در اعیاد شعبانیه عنوان کرد.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران افزود: نمایشگاه و حراج آثار اهدایی هنرمندان هنرهای تجسمی به سیل‌زدگان در برنامه «خانه خوبان» در باغ‌موزه قصر، نمایشگاه «هنر انقلاب» با نمایش آثار هنری با رویکرد مقاومت و انتظار در موسسه فرهنگی هنری صبا، راه‌اندازی کاروان انتظار با اهدای گل به شهروندان و تولید و انتشار کلیپ با موضوع انتظار و مهدویت در فضای مجازی از دیگر برنامه های این سازمان است.

شهروندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت اعیاد شعبانیه می‌توانند به نزدیکترین فرهنگسرا به محل سکونت خود مراجعه کنند یا با شماره 1837 تماس بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز