مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان مطرح کرد ؛

رایزنی برای تحت پوشش قرار گرفتن مراکز مشاوره از سوی بیمه

۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۶:۰۸:۵۷
کد خبر: ۸۳۴۵۹۷
رایزنی  برای تحت پوشش قرار گرفتن مراکز مشاوره از سوی بیمه
کریمی در آغاز هفته جوان از تلاش های معاونت امور ساماندهی جوانان برای کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش اقبال از مراکز مشاوره با محوریت پوشش بیمه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، اعظم کریمی مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان در نشست خبری که به مناسبت هفته جوان برگزار شده بود، در تشریح مراکز مشاوره ازدواج جوانان گفت: بیشتر مراجعه کنندگان به مشاوره مجرد هستند که نشان از اقبال جوانان دارد، همچنین برگزاری کارگاه های مهارت زندگی در 421 شهرستان کشور با توجه به سیاست تمرکز زدایی اجرا شده است که با استقبال خوبی روبرو شد.

وی با اعلام این خبر که موضوع بیمه مشاوره را در دستور کار قرار دارد اذعان کرد: تلاش های زیادی برای اینکه مراکز مشاوره تحت پوشش بیمه قرار بگیرند انجام شده و همچنان در حال رایزنی هستیم.

وی افزود: قصد داریم مراکز مشاوره ازدواج را افزایش دهیم تا شاهد فعالیت های جدی این مراکز باشیم.

کریمی با اشاره به برنامه های سال 98 با موضوع ازدواج و تحکیم خانواده تصریح کرد: از اصحاب رسانه دعوت می کنیم که چنانچه طرح و ایده ای در این زمینه دارند به این مجموعه منتقل کنند.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان در پایان تاکید کرد: تفاهم نامه ای با وزارت کشور برای کاهش آسیب های اجتماعی در 14 استان کشور داریم که در برنامه ها قرار خواهد گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز