تبریک وزیر ورزش و جوانان به مناسبت روز جوان:

آینده کشور به دست جوانان باعزت، درخشان خواهد بود/ مشکلات و مسائل با یاری جوانان یکی پس از دیگری حل می‌شود

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۱:۵۲:۰۶
کد خبر: ۸۳۵۳۳۲
آینده کشور به دست جوانان باعزت، درخشان خواهد بود/ مشکلات و مسائل با یاری جوانان یکی پس از دیگری حل می‌شود
وزیر ورزش و جوانان در پیامی فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را تبریک گفت.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛  متن پیام دکتر مسعود سلطانی فر به مناسبت روز و آغاز هفته جوان به شرح زیر است:

 به نام آفریدگار هستی و جوانی

 شعبان ماه شادی و شعف شیعیان و یازدهم شعبان روز ولادت حضرت علی اکبرع جوان رعنای اباعبدالله الحسین(ع) به راستی چه انتخاب شایسته ای برای نام گذاری روز جوان است.

 جوانان با عزت سرزمینم به همت و دل دریایی شما درود می فرستم

امسال که نوروز را با رنج و سختی مردم عزیز چندین استان کشورمان به دلیل واقعه سیل آغاز کردیم، شما جوانان فهیم و بی ادعا بودید که قدم اول را به صورت خودجوش برای کمک و یاری هموطنانمان برداشتید و در این راه پیشرو، موثر و استوار بودید و هستید.

 بنا بر رویکردهای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که از سوی مقام معظم رهبری تبیین و ابلاغ شد، معظم له محور همه سیاستها وبرنامه های نظام در گام دوم انقلاب را باتمرکز به استفاده از ظرفیت وتوجه به جوانان قرار دادند و روی سخن مقام معظم رهبری برای حل بحران ها و توسعه و سربلندی ایران عزیز با جوانان بود که این موضوع هم وظیفه سنگینی بر دوش مسئولان کشوری برای اعتماد به جوانان در عرصه های مختلف به ویژه عرصه های مدیریتی کشور نهاد و هم امید و انگیزه را در دل جوانان برای ساختن آینده ایران اسلامی زنده کرد.

 اینجانب روز جوان را به همه جوانان سرافراز میهن اسلامی تبریک می گویم و با همت بلند و اراده  استواری که از جوانان ایرانی در برهه های حساس کشور سراغ دارم، مطمئنم مشکلات و مسائل با یاری جوانان یکی پس از دیگری حل می شود و  آینده کشور به دست همین جوانان باعزت، درخشان خواهد بود.

مسعود سلطانی فر

28 فروردین 98

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز