مدیرکل مشارکتهای اجتماعی و داوطلبانه وزارت ورزش و جوانان در روز جوان مطرح کرد؛

سالک: سمن‌ها جوشیده از دل مردم است

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۳:۳۰:۵۳
کد خبر: ۸۳۵۴۰۸
سالک: سمن‌ها جوشیده از دل مردم است
سجاد سالک مدیرکل مشارکتهای اجتماعی و داوطلبانه وزارت ورزش و جوانان در جمع جوانان نمونه و برتر استان آذربایجانشرقی طی دیداری با حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در استان سخنانی در رابطه با مشارکتهای اجتماعی جوانان سخن گفت.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ سجاد سالک مدیرکل مشارکتهای اجتماعی و داوطلبانه وزارت ورزش و جوانان در جمع جوانان نمونه و برتر استان آذربایجان شرقی و طی دیداری با حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در استان گفت: زادروز حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را به همه جوانان کشور تبریک عرض می کنم و این روز بزرگ تلنگری است برای مدیران عالی تا از جوانان نیز در لایه های مختلف مدیریتی کشور استفاده کنند چرا که مقام معظم رهبری نیز در بیانیه گام دوم انقلاب به مشارکت جوانان تاکید مضاعفی داشتند.

او فضای انقلاب، سازندگی، دفاع و علم و فناروی را مملو از ایده های خلاقانه جوانان این مرز وبوم دانست و بیان داشت :در سال 97 طی تفاهم نامه ای که با وزارت کشور منعقد کردیم توانستیم مشکلات شناسه ملی حسابهای بانکی سمنهای جوانان سراسر کشور را مرتفع کنیم که در این میان دقت نظر استانداران استانهای سراسر کشور منجر به گسترش کمی و کیفی سمنها خواهد شد.سمنها که جوشیده از دل مردم است، با سپردن کارها به اعضای انها توانمند شده وبرای تعالی جامعه گام برمی دارند.

سالک چنین ادامه داد: در سیل اخیر که دامن تعدادی از استانهای کشور را گرفت، سمنها حضور پررنگی در مناطق داشتند. ایجاد شور و نشاط در میان مردم سیل زده، امدادرسانی، آشپزی و بسیاری از فعالیتهای دیگر در صف مقدم بودند.اگر جوانان کشور ما درتشکلها و سمنها خوش بدرخشند میتوانند موجب سرفرازی کشور شوند.

نظر شما