سخنگوی اورژانس مازندران خبر داد:

آتش سوزی در معدن سوادکوه ۱۱ کارگر را روانه بیمارستان کرد

۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۰۰:۰۱:۱۴
کد خبر: ۸۳۶۵۲۱
آتش سوزی در معدن سوادکوه ۱۱ کارگر را روانه بیمارستان کرد
سخنگوی اورژانس استان مازندران از وقوع حادثه آتش سوزی در معدن زغال‌سنگ در سوادکوه خبرداد و گفت که در این حادثه 11 معدنکار که مشغول کار در این معدن بودند دچار مسمومیت ناشی از دود شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ ذکریا اشکپور، سخنگوی اورژانس مازندران گفت: این حادثه شامگاه امروز در معدن زغالسنگ کارسنگ سوادکوه رخ داد.

وی گفت: براساس گفته شاهدان عینی این آتش سوزی براثر اتصالی کابل های داخل تونل رخ داد و دود ناشی از آن موجب مسمومیت کارگران شد. 

سخنگوی اورژانس مازندران افزود: پس از اعلام این حادثه ، آمبولانس های پایگاههای اورژانس زیراب ، پل سفید و آمبولانس پشتیبان منطقه سوادکوه و درمانگاه پل سفید به محل حادثه اعزام شدند. 

وی ادامه داد: این افراد که به دلیل استنشاق دود ناشی از آتش سوزی کابل ها دچار مسمومیت و مشکلات تنفسی شده بودند ، با آمبولانس ها به بیمارستان شهدای زیراب منتقل شدند.

به گفته اشکپور با توجه به اینکه در این حادثه انفجار و ریزش آوار اتفاق نیفتاد، حال مصدومان این حادثه وخیم گزارش نشده است. 

250 معدن در استان مازندران وجود دارد که از این تعداد 130 معدن فعال است و سالانه 12 میلیون تن انواع مواد معدنی از آنها استخراج می شود.

سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران تعداد نیروهای شاغل در معادن استان را هم حدود سه هزار نفر اعلام کرد.


منبع: ایرنا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز