امروز در جلسه ستاد بحران استان مطرح شد؛

پاسخ استاندار خوزستان به انتقادات در خصوص آزاد سازی آب/ تقدیر ستاد بحران خوزستان از وزیر ورزش و جوانان

۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۲:۰۲:۲۸
کد خبر: ۸۳۶۹۵۳
پاسخ استاندار خوزستان به انتقادات در خصوص آزاد سازی آب/ تقدیر ستاد بحران خوزستان از وزیر ورزش و جوانان
وزیر ورزش و جوانان ضمن بازدید از ستاد بحران و اتاق مونتیورینگ این ستاد در جلسه هماهنگی ستاد بحران استان خوزستان شرکت کرد .

به گزارش خبرنگار اعزامی برنا از اهواز؛  در این نشست حاجی زاده -مدیر بحران استان خوزستان - گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص سیل فروردین ماه و نیز پیش بینی های صورت گرفته برای روزهای آتی ارائه کرد.

وی همچنین در سخنانی با تقدیر از عملکرد وزارت ورزش و جوانان گفت: از اولین ساعت بحران؛ وزارت ورزش و جوانان؛ اداره کل؛ هئیت های ورزش؛ ورزشکاران؛ سازمان های مردم نهاد و پیشکسوتان ورزشی به کمک سیل زدگان شتافتند و از تمام امکانات خود برای امداد رسانی بهره بردند.

در ادامه این جلسه؛ استاندار خوزستان نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت استان به برخی انتقادات پاسخ داد .

وی با اشاره به انتقادات صورت گرفته در خصوص آزاد نکردن آب در ماه های پیش  از وقوع سیلاب گفت: منتقدان تاکید دارند که اگر آب پشت سدها را در تابستان گذشته رها می کردیم با این سیل و تخریب هایش مواجه نمی شدیم این در حالی است که در آن زمان آب مازادی  وجود نداشت که خالی کنیم. یک و نیم میلیارد موجودی آب؛ پشت سدها بود که آنهم اختصاص به آب شرب مردم داشت که صرف استفاده مردمی و بهره گیری در کشاورزی شد.

شریعتی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در کشاورزی در اطراف کارون و دز ایجاد نشده بود گفت : آن میزان محصول که آن هم میزان محصول مشخص است و هم کشاورزان سال 97 به کسب و کارشان مشغول بودند.

وی در پایان سخنان خود با تقدیر از عملکرد وزارت ورزش و جوانان حضور این وزارتخانه را قابل تحسین و تاثیرگذار ذکر کرد.

در پایان جلسه امروز ستاد بحران استان خوزستان؛ مسعود سلطانی فر؛ وزیر ورزش و جوانان گزارش مبسوطی از اقدامات صورت گرفته توسط این وزارتخانه ارائه کرد که مشروح این سخنان متعاقبا منتشر خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز