وزیر ورزش و جوانان در برنامه تلویزیونی عنوان کرد:

حضور ۲۵۰۰ سمن برای کمک به سیل زدگان کشور/ تا عادی شدن اوضاع در کنار مردم سیل‌زده خواهیم ماند

۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۵:۴۶:۴۲
کد خبر: ۸۳۷۱۲۲
حضور ۲۵۰۰ سمن برای کمک به سیل زدگان کشور/ تا عادی شدن اوضاع در کنار مردم سیل‌زده خواهیم ماند
وزیر ورزش و جوانان با حضور در برنامه تلویزیونی به آخرین اقدامات انجام شده برای کمک به سیل زدگان پرداخت و از حضور 2500 سازمان مردم نهاد در بحران اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی برنا به خوزستان ؛ مسعود سلطانی فر عصر امروز با حضور در برنامه تلویزیونی از اهواز به تشریح اقدامات انجام شده در خصوص کمک به سیل زدگان پرداخت و در این رابطه گفت:  نزدیک به 1200 مکان ورزشی در اختیار ستاد های مدیریت بحران استان های سیل زده قرار گرفته است.

وزیر ورزش و جوانان افزود: به هر حال همه دستگاه ها و مردم موظف هستیم تا به سیل زدگان کمک کنیم و عهد می بندیم تا پایان امداد، کمک رسانی و بازسازی و عادی شدن اوضاع در کنار مردم سیل زده از جمله مردم سیل زده خوزستان باشیم.

سلطانی فر خاطر نشان کرد: از سوی دیگر 2500 سازمان مردم نهاد مکلف شدند تا در صحنه باشند و به هموطنان سیل زده کمک کنند. در این خصوص رویکرد برنامه های هفته جوان را به حضور در مناطق سیل زده اختصاص دادیم. بیش از  50محموله کمک های مختلف از طرف جامعه ورزشی جمع آوری و ارسال شد که بعضا محموله های قابل توجهی بود.

وی با اشاره به فعالیت سمن ها در بحران اخیر بیان کرد: پل ارتباطی مردم با مسئولین سمن ها هستند و سمن ها منتقل کننده خواسته های مردم هستند. هر چقدر تعداد سمن ها را در عرصه های مختلف افزایش بدهیم تعامل با مردم افزایش می یابد.

 

نظر شما
پرونده ویژه