دستگیری دو نفر سارق حرفه ای خودرو به همراه اموال گران قیمت

۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۰۸:۰۵:۱۹
کد خبر: ۸۳۷۲۷۰
دستگیری دو نفر سارق حرفه ای خودرو به همراه اموال گران قیمت
سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری ، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از دستگیری دونفر سارق حرفه ای خودرو ، لوازم داخل خودرو ، اماکن و کشف اموال با ارزش بیش از پانصد میلیون تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا؛ سرهنگ بهزاد اختیاری در توضیح این خبر گفت : در ساعت 05:00 مورخه 11/1/98 در پی گشت زنی مامورین پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ در محدوده حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی 206 سفید رنگ با پلاک های مخدوش مظنون که با تحت نظر گرفتن آنها که بدون هدف در خیابان ها در حال پرسه زنی بودن مظنون و دستگیر می گردند.

پس از دستگیری متهمین خود را به هویت های "اکبر و نادر 32 ساله " معرفی می نمایند با توجه به وضعیت نامناسب ظاهری هر دو نفر  ، خودروی فوق مورد بازرسی مأمورین قرار گرفته که یک عدد قیچی آهن بر کشف و به پایگاه منتقل می گردند. طی استعلام پلاک خودرو مشخص شد پلاک فوق مسروقه بوده و متهمان جهت پوشش و جلوگیری از شناسایی در سرقتهای ارتکابی از آن استفاده می نمودند.

 در تحقیقات مقدماتی بعمل آمده از هر دو متهم ؛ با توجه اظهارات ضد و نقیض کارآگاهان اطمینان حاصل کردند که هر دو جز سارقین حرفه ای هستند که با بهره گیری از بانک اطلاعاتی مجرمین و اقدامات پلیسی متهمین در ادامه تحقیقات به بیش از 150 فقره سرقت لوازم داخل خودرو ، خودور  و بیش از 50 مورد سرقت اماکن در محدوده های جنوب شرق تهران با همکاری یکدیگر معترف شدند.

در تحقیقات بعمل آمده از اکبر و نادر به کارآگاهان اظهار داشتند ؛ سرقت های که تاکنون انجام داده اند :سرقت خودرو ، لوازم داخل خودرو و اماکن ( منزل- مهد کودک – انباریها – کارگاه خیاطی ) بوده که قسمتی از اموال را به مالخران خود در خلازیر و اتابک به فروش رسانده اند و مقادیر دیگری را در آدرسهای اتابک ، خاک سفید تهرانپارس ، خیابان کرمان و محله سیزده آبان مخفی و قصد فروش آنها را داشته اند که توسط مأمورین دستگیر می شوند.

سرهنگ کارآگاه در ادامه خبر افزود : با توجه به اعترافات متهمین بلافاصله چندین تیم از کارآگاهان با راهنمایی متهمان  به آدرس های اعلام مراجعه که اموال زیادی شامل : لوازم خانگی ، البسه ، لوازم الکترونیکی ، طلاجات ، لوازم ساختمانی ، ادوات موسیقی و غیره کشف و ضبط  و به پایگاه منتقل می گردد.

سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری ، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهمان و کشف اموال مسروقه تا کنون موفق به شناسایی 15 نفر از مالباختگان شده و متهمین با صدور قرار قانونی از سوی مقام محترم قضایی جهت انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر شکات و دستگیری مالخران و همدستان احتمالی وی در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ می باشند.

نظر شما