با حضور مهمانان خارجی سی و پنجمین کنگره رادیولوژی ایران:

تقدیر از سه رادیولوژیست برتر کشور

۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۲:۳۸:۲۲
کد خبر: ۸۳۸۳۴۳
تقدیر  از سه رادیولوژیست برتر کشور
سه تن از رادیولوژیست های برتر کشور، طی مراسمی با حضور مهمانان خارجی سی و پنجمین کنگره رادیولوژی ایران، تقدیر و تجلیل شدند.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، در مراسمی که همزمان با برگزاری سی و پنجمین کنگره رادیولوژی ایران، در هتل هما برگزار شد، سه تن از رادیولوژیست‌های برتر کشور، مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

محمد کاظم طرزمنی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، علی حکمت نیا عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و حمیدرضا حقیقت خواه عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، سه تن از رادیولوژیست‌های برتر در کنگره امسال انجمن رادیولوژی ایران بودند.

در این برنامه که با حضور رئیس و اعضای هیئت مدیره انجمن رادیولوژی ایران برگزار شد، مهمانان خارجی حاضر در کنگره نیز حضور داشتند.

بنابر این گزارش، انتخاب رادیولوژیست‌های برتر، بر اساس رتبه‌های علمی و عملکرد آنان در حوزه آموزش به دستیاران رادیولوژی در سطح کشور به خصوص در مناطق کمتر برخوردار بوده است.

همچنین در این مراسم، از سه نفر از اساتید مطرح بین المللیرادیولوژی از کشورهای بلژیک، فرانسه و انگلستان، به عنوان عضو افتخاری انجمن رادیولوژی ایران، تجلیل به عمل آمد.

بنابراین گزارش، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و قائم مقام دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی کشور نیز حضور داشتند

 

نظر شما