سرهنگ "سیدامین موسوی پور" خبر داد ؛

دستگیری قاچاقچی انسان در تهران

۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۹:۰۱:۰۴
کد خبر: ۸۳۹۵۷۴
دستگیری قاچاقچی انسان در تهران
رئیس کلانتری مشیریه از دستگیری یک قاچاقچی انسان خبر داد و گفت: در این رابطه 4 تبعه افغانستان که به صورت غیر قانونی وارد کشور شده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه حوادث خبرگزاری برنا ،  سرهنگ "سیدامین موسوی پور" گفت: ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در محدوده جاده امام رضا متوجه یک دستگاه خودروی پرایدی نقره ای رنگ با 5 سرنشین شدند که راننده خودرو سریعا با مشاهده گشت انتظامی کلانتری با سرعت بالایی از محل متواری شد. ماموران پس از مدتی تعقیب و گریز، خودروی متهمان را متوقف کردند. 2 تن از سرنشینان خودرو بلافاصله پس از توقف خودرو، از خودرو پیاده و به کوه های اطراف متواری و از محل گریختند.

وی ادامه داد: راننده خودرو و 2 تبعه افغانستان، دستگیر شدند و در بازرسی تکمیلی از خودروی متهم 2 تبعه دیگر نیز از صندوق عقب خودرو کشف شد. راننده خودرو در اظهارات خود به ماموران گفت: 6 تبعه افغانستان که به طور غیر قانونی وارد کشور شده اند، از نقطه صفر مرزی به عنوان مسافر، سوار خودرو اش کرده و پس از گذشت 3 شبانه روز و طی مسیر های خاکی، به تهران آورده است و مبالغی نیز دریافت کرده است. با دستگیری راننده خودرو و 4 تبعه افغانستان، متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

 

نظر شما