نژادبهرام تائید کرد:

نبود قرارداد برای پایش برج میلاد/ سازوکار لازم برای عقد قرارداد در نظر گرفته شود

۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۷:۰۴:۴۳
کد خبر: ۸۳۹۹۷۸
نبود قرارداد برای پایش برج میلاد/ سازوکار لازم برای عقد قرارداد در نظر گرفته شود
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران ضمن تائید نبود قرارداد پایش برج میلاد از لزوم ورود به این قضیه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ زهرا نژادبهرام با اشاره به نبود قرارداد از سوی شهرداری تهران جهت پایش برج میلاد، به کنترل و نظارت بر سازه برج میلاد تاکید کرد.

عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با اشاره به انتقاد سازمان نقشه‌برداری کشور مبنی بر عدم پایش سازه برج میلاد و خطرهای احتمالی آن گفت: سازمان نقشه برداری کمی موضوع را به گونه دیگر عنوان کرده است. به طور مداوم با سازمان‌های مختلف جلسه دارم و پیگیری می‌کنم.

نژادبهرام ضمن تائید نبود قرار داد لازم با سازمان نقشه‌برداری برای پایش برج میلاد افزود: درست است هیچ نوع قراردادی برای پایش برج میلاد نداریم ولی تمام تلاش ما این است که ساماندهی لازم برای پایش را انجام بدهیم.

وی تاکید کرد: حدود 8 الی 9 ماه پیش پایش انجام می‌شده است ولی در حال حاضر قراردادش تمدید نشده و اینکه اذهان عمومی  نسبت به این قضیه حساس باشند ضروری، جدی و الزامی است.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در پایان عنوان کرد: معتقدم برج میلاد تحت نظارت مشاور شهرداری تهران و نظارت اجتماعی که از سوی مردم و رسانه‌ها صورت می‌گیرد، بوده و اعضای شورا به شدت پیگیر هستند و باید سازوکار لازم برای عقد قرار داد صورت بگیرد.

گفتنی است هفته گذشته رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور از نبود قرارداد لازم برای پایش سازه برج میلاد خبر داد و آن را نگران کننده دانست اما معاون شهردار تهران با رد این ادعا، پایش برج میلاد را در صلاحیت سازمان نقشه‌برداری نداست و از وجود قرار داد لازم خبر داده بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز