عضو هیات رئیسه مجمع ملی جوانان:

نیاز مردم سیل زده به حمایت پس از بحران/ ایجاد پویش مردمی منسجم توسط سمن های جوانان کشور

۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۰۶:۰۵:۱۲
کد خبر: ۸۴۰۱۰۷
نیاز مردم سیل زده به حمایت پس از بحران/ ایجاد پویش مردمی منسجم توسط سمن های جوانان کشور
یزدان پناه گفت: به جهت کمک به تامین بخشی از خسارات همچون تهیه لوازم خانگی، سازمان‌های مردم نهاد جوانان با همکاری نهادهایی همچون جمعیت هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی (ره) می‌توانند در ایجاد پویش منسجم کمک‌های مردمی نقش موثری را ایفا کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛‌ علی یزدان پناه احمدآبادی، بازرس مجمع ملی جوانان کشور، پس از بازدید مناطق سیل‌زده استان خوزستان از نیاز مردم سیل‌زده به لوازم ضروری خانه خبر داد.

وی با بیان اینکه اقلام اولیه شامل اسکان موقت و اقلام خوراکی و بهداشتی با همیاری مردم سراسر کشور و همت نهادهای امدادی و داوطلبانه بویژه مجمع ملی جوانان و جمعیت هلال‌احمر در بین مردم آسیب‌دیده توزیع شده است اظهار داشت: ضروری است که برای تسکین آسیب دیدگان از خسارت‌های وارده سیل اقدامات پس از بحران صورت پذیرد.

عضو هیات رئیسه مجمع ملی جوانان با اشاره به خسارت سیل به کشاورزی و همچنین درآمد اکثر مردم منطقه از این طریق افزود: به جهت کمک به تامین بخشی از خسارات همچون تهیه لوازم خانگی، سازمان‌های مردم نهاد جوانان با همکاری نهادهایی همچون جمعیت هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی (ره) می‌توانند در ایجاد پویش منسجم کمک‌های مردمی نقش موثری را ایفا کنند.

یزدان‌پناه در ادامه با تقدیر از عملکرد سازمان‌های مردم نهاد جوانان سراسر کشور در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان افزود: سمن‌های جوانان آمادگی لازم را جهت ارائه خدمات پس از بحران را دارند.

1

3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز