فعالیت‌های مجرمانه در فضای مجازی رصد می‌شود

۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۰:۴۷:۳۴
کد خبر: ۸۴۱۱۳۵
فعالیت‌های مجرمانه در فضای مجازی رصد می‌شود
دادستان اردبیل گفت: با ورود کارشناسان واحد واکنش سریع به جرایم در فضای مجازی دادسرای اردبیل فعالیت‌های مجرمانه در فضای مجازی رصد می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ ناصر عتباتی  اظهار کرد: با ورود کارشناسان واحد واکنش سریع به جرایم دادستانی اردبیل فعالیت‌های مجرمانه اراذل و اوباش فضای مجازی رصد می‌شود.

وی افزود: این اقدام با کمک مجموعه دادستانی اردبیل، اداره کل اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه فعالیت اشرار و کسانی که فضای جامعه را از طریق فعالیت در فضای مجازی ناامن می‌کنند، به شدت برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تصریح کرد: پرونده‌های متعددی در حوزه فساد و فحشا، ترویج مدلینگ در فضای مجازی و تبلیغ و فروش برخی از اقلام ممنوعه تشکیل شده است که باعث شکل‌گیری پرونده‌هایی در دادسرای اردبیل شده است.

عتباتی با تاکید بر اینکه با برخی از این افراد برخورد‌های قضایی انجام گرفته است، بیان کرد: با تعدادی از این افراد نیز بعد از گرفتن تعهد‌های لازم اقدامات ارشادی در این خصوص انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون فعالیت‌هایی مبنی بر وجود تبلیغ و فروش سلاح و تهدید در فضای مجازی در سطح استان گزارش نشده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل اضافه کرد: با هماهنگی نهاد‌های امنیتی فعالیت‌های ارازل و اوباش به صورت جدی در سال‌های گذشته رصد شده و به این علت استان اردبیل یکی از استان‌های امن و کم مساله در این خصوص می‌باشد.

عتباتی گفت: آماده رسیدگی به هرگونه گزارشات مردمی در این خصوص هستیم و با توجه به هماهنگی‌های انجام شده به اینگونه جرایم در کمترین زمان ممکن رسیدگی خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز