سینما انقلاب پارس آباد در آتش سوخت

۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۳:۳۸:۰۹
کد خبر: ۸۴۱۲۱۳
سینما انقلاب پارس آباد در آتش سوخت
ساعاتی پیش تنها سینمای شهرستان پارس آباد دچار آتش سوزی شد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ واحد رحیمی مسؤول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پارس‌آباد در خصوص این حادثه اظهار کرد: صبح امروز سینما انقلاب شهرستان پارس آباد دچار آتش سوزی شده بود که گروه امدادی آتش‌نشانان پارس آباد برای اطفا حریق به محل سینما اعزام شدند.

وی گفت: این آتش سوزی  در حدود ساعت 10 و 50 دقیقه صبح امروز اتفاق افتاده و  15 دقیقه بعد از شروع آتش سوزی متولیان سینما به واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پارس‌آباد اطلاع دادند.

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پارس آباد بیان کرد: با توجه به گزارشات اولیه از شدت آتش سوزی همزمان 2 اکیپ متشکل از 4 مامور با 2خودرو سنگین پیشرو و پشتیبانی به صحنه اعزام و  با اعلام حالت آماده باش ماموران شیفت‌های استراحت آتش نشانی نیز جهت پشتیبانی در محل حادثه حضور یافتند.

رحیمی ادامه داد: علت حادثه طبق برآورد اولیه سهل انگاری در استفاده از کپسول تحت فشار گاز مایع«پیک نیک» اعلام شده و نتیجه نهایی بعد از بررسی دقیق توسط کارشناسان آتش نشانی متعاقبا اعلام می‌شود.

وی افزود: از همشهریان عزیز خواهشمندیم در صورت مواجه با هر گونه حادثه آتش سوزی با حفظ خونسردی بلافاصله با سامانه 125 تماس بگیرند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز