سید حسن رسولی در گفتگو با برنا مطرح کرد:

شهادت می دهم اعتراضی از سوی دکتر عارف متوجه تکریم استاد شجریان نبوده و نیست/دکتر عارف نسبت به رویکردهای فرهنگی و اجتماعی شورای پنجم معترض نیست

۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۳:۱۸:۲۶
کد خبر: ۸۴۱۴۱۱
شهادت می دهم اعتراضی از سوی دکتر عارف متوجه تکریم استاد شجریان نبوده و نیست/دکتر عارف نسبت به رویکردهای فرهنگی و اجتماعی شورای پنجم معترض نیست
روز گذشته صحبت هایی از سوی محمدرضا عارف، رئیس شورای عالی اصلاح طلبان در فضای مجازی مبنی بر انتقاد وی از نام گذاری خیابانی با نام استاد شجریان نقل شد که سید حسن رسولی، عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان و عضو شورای شهر تهران نسبت به این نقل قول ها در فضای مجازی واکنش نشان داد.

سید حسن رسولی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی برنا تاکید داشت دکتر عارف هیچ وقت در خصوص  استاد شجریان  هیچ گونه اظهار نظر منفی نداشته است و در خصوص نامگذاری اسم هنرمندان بر خیابان های شهر ؛ ملاک شورای شهر زندگی شخصی این افراد نبوده و تنها به جنبه هنری زندگی این هنرمندان توجه شده است .

حسن رسولی -عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران-  در ادامه سخنان خود به  نقش محمدرضا عارف در انتخابات گذشته اشاره داشت و گفت:   دکتر عارف در کمک به خروج اصلاح طلبان از انزوای سیاسی از ابتدای دهه 90 تا به امروز به خصوص در مقاطع سه گانه سال 92 که با گذشت و اقدام ملی نتیجه انتخابات را تغییر داد، اثر گذار بوده است.

وی افزو: دکتر عارف در سال های 94 و 96  به نمایندگی از جریانات و احزاب سیاسی اصلاح طلب و در قالب شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان، راهبری برنامه ی انتخاباتی اصلاح طلبان را بر عهده داشته و با حمایت همه ی ظرفیت های حقیقی و حقوقی اصلاح طلب نقش ماندگاری در تقویت جریان اصلاح طلبی ایفا کرده است.

رسولی تصریح کرد: بنابراین فراکسیون امید، دولت آقای روحانی و اعضای شورای اسلامی شهر تهران و برخی دیگر از شهرهایی که اکثریتشان اصلاح طلب هستند نسبت به ایشان و شورای عالی سیاست گذاری به عنوان سازمان و مرجع و مدیریت راهبری انتخاباتی سپاسگزار هستیم و تبعا باید پاسخگو باشیم.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به صحبت هایی که روز گذشته در فضای مجازی از سوی دکتر عارف نقل شده، گفت: بنده هفته  گذشته در جلسه ای که ایشان  با اعضای کمیته  راهبری مجمع امید تهران داشته،  حضور پیدا کردم؛ به هیچ عنوان دکتر عارف نسبت به رویکردهای فرهنگی و اجتماعی شورای پنجم معترض نبوده و نیست. به خصوص در مورد استاد شجریان ابدا نگرانی نداشته و مخالفت نکرده است.

عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان  تاکید کرد: دکتر عارف همواره از چهره هایی مانند استاد شجریان حمایت کرده و حمایت خواهند کرد. بنده به عنوان کسی که  در آن جلسه هم حضورداشتم عرض می کنم و شهادت می دهم به هیچ عنوان اعتراضی از سوی دکتر عارف متوجه تکریم استاد شجریان نبوده و نیست و در مورد استاد شجریان هیچ گونه اظهار نظر منفی نداشته است.

وی گفت: قابلیت ها و ظرفیت های فرهنگی و هنری شخصیت هایی که کمیته نام گذاری، کمیسیون فرهنگی و نهایتا شورای اسلامی شهرتهران به پاس این ظرفیت ها خیابان ها را به نام آن ها نام گذاری کرده است مهم ترین معیارها و ملاک های مورد نظر شورای اسلامی شهر تهران بوده است.

رسولی در خصوص نحوه نام گذاری خیابان های پایتخت با نام مشاهیر در هفته های گذشته افزود: نهادهای مدنی به خصوص انجمن شاعران که قابلیت های شاعرانگی شعرا را ملاک عمل داشتند و نیز خانه تئاتر، نهادهای صنفی، تخصصی و مدنی  برای این اقدام فرهنگی و قدرشناسانه خواستار این نام گذاری ها بودند که در این نام گذاری به عنوان مراجع معتبر در نقطه نظرات و رای و نظر شورای اسلامی شهر تهران منشا اثر بوده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز