اولین نشست انجمن خیرین فرهنگ ساز ترافیک در پلیس راهور تهران برگزار شد؛

شروع فعالیت انجمن خیرین فرهنگ‌ساز ترافیک در پایتخت

۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۲:۲۴:۰۸
کد خبر: ۸۴۲۷۳۱
شروع فعالیت انجمن خیرین فرهنگ‌ساز ترافیک در پایتخت
اولین جلسه انجمن انجمن خیرین فرهنگ ساز ترافیک با حضور سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، سردار مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ و جمعی از مدیران شهری و رسانه‌ای، فرهیختگان و خیرین دیروز مورخ 15/02/98 در سالن جلسات پلیس راهور تهران بزرگ برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ،سردار مهماندار ضمن خیر مقدم از حضور مدعوین اظهار داشت: روح و روان شهروندان در گرو ترافیک است و ترافیک موضوعی چند بعدی است که کلیه اقشار جامعه با آن سر و کار دارند و این مطلب نشان‌گر این است که در حل مشکلات ترافیکی  سازمان‌های خصوصی و دولتی مختلفی می‌بایست به پلیس کمک نمایند تا در بحث فرهنگ‌سازی ترافیک  و به طبع کاهش سوانح و حوادث ترافیکی بتوانیم سریعتر به آرمان‌های خود برسیم.

سردار مهماندار ادامه داد: این انجمن تنها حاوی نگاه مادی نیست و نگاه‌های معنوی ویژه‌ای هم به دنبال دارد. مشکل ترافیک یک موضوع اجتماعی است و برای بسیاری از اقشار جامعه یک دغدغه اجتماعی است. بسیاری از بخش‌های دولتی و خصوصی و اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند با حمایت‌های مادی، معنوی و حتی کلامی خود در ادای دین به این مسئولیت اجتماعی خود قدمی مثمر به ثمر بردارند. اقشار تاثیرگذار مختلف مثل ورزشکاران، بازیگران، هنرمندان و ... می‌توانند با عضو شدن در این انجمن سهم خود را درارتقای فرهنگ ترافیک ادا نمایند و آینده‌ای درخشان برای آینده این انجمن ترسیم نمایند.

سردار مهماندار در پایان گفت: این انجمن یک سازمان مردم نهاد است (NGO) که خودش می‌بایست خودش را اداره کند و شخصیتی کاملا مردم نهاد و مستقل دارد.

سردار رحیمی در پایان جلسه ضمن قدردانی از احساس مسئولیت مدعوینی که در این جلسه حاضر شدند اظهار داشت: ترافیک موضوعی بسیار جدی است چنانچه با توجه به همه تلاش‌های انجام شده و روند کاهشی تعداد سوانح فوتی و مجروحین بر اثر تصادفات رانندگی هنوز جای کار در این موضوع زیاد است و به همین جهت برای رسیدن به ایده‌ال‌های پلیس برای موضوعات ترافیکی اقشار مختلفی می‌توانند کمک رسان پلیس باشند که ما قصد داریم از این عزیزان در راستای اهدافمان بهره ببریم و تمرکز این انجمن می‌بایست بر بالا بردن فرهنگ ترافیک برای کلیه افراد جامعه اعم از رانندگان، راکبین موتورسیکلت و عابرین پیاده باشد.

سردار رحیمی در پایان ضمن تشکر از سردار مهماندار و کارکنان پلیس راهور فاتب در برپایی این جلسه و تلاش در جهت ارتقا فرهنگ ترافیک، این اقدام را اقدامی نوین در راستای کاهش سوانح ترافیکی بر شمرد و بر مردم نهاد بودن این انجمن و همکاری پلیس با مردم و بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی درپیشبرد اهداف این انجمن تاکید نمود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز