«مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی انجمن سواد رسانه‌ای ایران» منصوب شد

۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۵:۵۳:۲۱
کد خبر: ۸۴۳۳۳۴
«مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی انجمن سواد رسانه‌ای ایران» منصوب شد
طی حکمی از سوی مدیر عامل انجمن سواد رسانه‌ای ایران، «راحله حقیقی» به عنوان مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی انجمن سواد رسانه‌ای ایران منصوب شد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، در متن حکم دکتر محمدصادق افراسیابی خطاب به حقیقی آمده است: با توجه به شناختی که اینجانب از توانمندی های سرکار عالی در حوزه تبلیغات، اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه‌های جمعی دارم و نظر به تغییرات ساختار انجمن سواد رسانه‌ای ایران مصوب نهمین جلسه هیئت مدیره به مدت یکسال به عنوان «مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی انجمن سواد رسانه ای ایران» منصوب میشوید.

انتظار میرود از این پس روابط عمومی انجمن سواد رسانه ای ایران صرفا به اطلاع رسانی دستاوردهای این انجمن بسنده نکند و ایجاد ساختاری برای دریافت نظرات مخاطبین فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تمام نهادهای فعال در عرصه سواد رسانه‎ای از جمله انجمن سواد رسانه‌ای ایران و خصوصا اخذ انتقادات و پیشنهادات مخاطبین برنامه‌های سواد رسانه‌ای را در دستور کار خود قرار دهد. این ساختار باید به شکلی طراحی شود که هر یک از افرادی که انتقاد یا پیشنهادی برای ارتقاء برنامه‌های نهادهای متولی سواد رسانه‌ای در کشور دارد، نتیجه پیگیری نظر خود را به شکل ملموس احساس کرده و زمینه ای برای افزایش مشارکت فعالان و علاقه مندان عرصه سواد رسانه ای در برنامه‌ریزی‎های آتی عرصه سواد رسانه‌ای ایران فراهم شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز