مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی خبر داد؛

دانش‌آموزان ایرانی بیشترین برندگان مسابقه نقاشی سال ۲۰۱۹ سازمان جهانی بهداشت

۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۰:۳۸:۱۵
کد خبر: ۸۴۶۳۹۰
دانش‌آموزان ایرانی بیشترین برندگان مسابقه نقاشی سال ۲۰۱۹ سازمان جهانی بهداشت
دانش‌آموزان ایرانی در گروه‌های سنی 18-8 سال رتبه‌های اول تا پنجم مسابقه نقاشی روز جهانی بهداشت سال 2019 با موضوع "مراقبت بهداشتی اولیه برای پوشش همگانی سلامت" را کسب کرده و بالاترین جایگاه در میان 22 کشور منطقه مدیترانه شرقی را به دست آورده‌اند.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ حسن ضیاالدینی به گزارش دفتر نمایندگی سازمان جهانی بهداشت (WHO) اشاره و بیان کرد: امسال بیش از 7900 اثر نقاشی از مدارس سراسر کشور دریافت شد که از بین آثار حائز شرایط، بیش از 900 اثر انتخاب و به مرحله نهایی در دفتر مدیترانه شرقی این سازمان در کشور مصر ارسال شد.

وی ادامه داد: در مرحله نهایی مشخص شد که تعداد 13 نقاشی از کشور جمهوری اسلامی ایران در میان برگزیدگان نهایی مسابقه نقاشی امسال قرار دارند.

مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی اسامی رتبه‌های برتر بر اساس گروه سنی را به شرح زیر بیان کرد: در گروه سنی 8 و 9 سال راستین عظیمی از کرمانشاه رتبه اول و پرهام خیری از کرج رتبه دوم را به دست آوردند. در گروه سنی 10 و 11 سال محمدرضا بکایی از کرمانشاه رتبه اول، باران دیده‌بان از دزفول رتبه دوم و پرهام گودرزی از کرمانشاه رتبه چهارم را کسب کرده‌اند.

وی افزود: در گروه سنی 12 و 13 سال، فاطمه جوانمردی قهدریجانی از اصفهان حائز رتبه اول و هلن کلانتر هرمزی از اهواز حائز رتبه دوم شدند. در گروه سنی 14 و 15 سال احسان شمسی از نجف‌آباد رتبه اول‌، تینا اسدی از اصفهان رتبه سوم را به دست آورده‌اند و در گروه سنی 16 الی 18 سال نازنین محمد فخر از تاکستان قزوین رتبه اول، منیره صفری از بشرویه خراسان جنوبی و سحر بلوری‌فر از رشت رتبه سوم و پریسا فتحی از تبریز رتبه پنجم را کسب کرده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز