فرمانده انتظامی کرمانشاه خبرداد:

علت تیراندازی صبح امروز در کرمانشاه مشخص شد

۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۳:۴۷:۱۷
کد خبر: ۸۴۶۹۰۵
علت تیراندازی صبح امروز در کرمانشاه مشخص شد
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در خصوص وقوع تیراندازی امروز صبح که در حوالی میدان نیایش این شهرستان اتفاق افتاد، گفت: این تیراندازی از سوی ماموران به سمت خودروی 2 سارق سیم برق انجام که در نهایت منجر به دستگیری آنها شد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، سرهنگ حسین براری اظهار داشت: حدود ساعت 6 صبح امروز 26 اردیبهشت ماه ماموران کلانتری نیایش حین گشت‌زنی به دو سارق برخورد کردند که قصد سرقت سیم برق در محدوده انتهای شهرک فرهنگیان فاز 2 را داشتند. 

وی ادامه داد: دو فرد سارق با مشاهده ماموران به وسیله یک دستگاه خودروی پراید و بدون توجه به اخطار ایست پلیس به سمت میدان نیایش اقدام به فرار کردند.

سرهنگ براری افزود: ماموران کلانتری نیز با استفاده از قانون به کار گیری سلاح برای دستگیری سارقان مجبور به تیراندازی به سمت لاستیک خودروی آنها شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه یادآوری کرد: در نهایت پلیس موفق شد خودروی سارقان را متوقف و هر دو سارق را پیش از فرار دستگیر کند.

وی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های انجام شده اعتراف کردند که با توجه به تاریکی هوا و خلوت بودن خیابان قصد سرقت سیم برق داشته‌اند. 

سرهنگ براری در پایان از معرفی هردو متهم دستگیر شده به دستگاه قضایی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز