معاون وزیر ارتباطات خبر داد ؛

از ۴دستاورد مهم در روز ارتباطات رونمایی شد

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۰:۳۲:۵۷
کد خبر: ۸۴۷۷۷۸
از ۴دستاورد مهم در روز ارتباطات رونمایی شد
امیر ناظمی گفت : با"سروا" می‌توان گفت امروز روز ملی شدن داده‌های دولتی است. این پروژه‌ از آرزوهای فعالین فناوری اطلاعات و نیز از الزامات حاکمیتی در سند توسعه شبکه ملی اطلاعات بود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی برنا ؛‌ همزمان با فرارسیدن روز ارتباطات، از ۴ پروژه مهم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی شد.

طرح دژفا، سپر امنیتی شبکه ملی اطلاعات، با هدف مقابله با حملات سایبری و نیز حمایت از تداوم خدمات دیجیتال، نخستین پروژ‌ای بود که در این روز توسط وزیر ارتباطات رونمایی شد.

امیر ناظمی، معاون وزیر ارتباطات درباره این طرح گفت: طرح"دژفا" اکنون دربرگیرنده ده پروژه است و پروژه‌های دیگری نیز به این طرح اضافه خواهند شد. وی افزود: در مجموع این پروژه‌ها ۵۰۰میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

ناظمی در ادامه با اشاره به طرح سروا نیز گفت:طرح  سروا نیز از دیگر پروژه های بزرگ وزارت ارتباطات است. این پروژه مرکز تبادل اطلاعات دولت با بخش خصوصی و عمومی، با هدف به اشتراک گذاری اطلاعات دولتی برای استارت‌آپها، در روز ارتباطات توسط وزیر ارتباطات رونمایی شد.

ناظمی تصریح کرد: با"سروا" می‌توان گفت امروز روز ملی شدن داده‌های دولتی است. این پروژه‌ از آرزوهای فعالین فناوری اطلاعات و نیز از الزامات حاکمیتی در سند توسعه شبکه ملی اطلاعات بود. برای این پروژه ۲۶میلیارد ریال هزینه شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز