خدمات آزمایشگاهی در حوزه فناوری‌های نرم و صنایع خلاق گسترش می‌یابد

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۴:۱۲:۴۰
کد خبر: ۸۴۸۰۰۱
خدمات آزمایشگاهی در حوزه فناوری‌های نرم و صنایع خلاق گسترش می‌یابد
هم‌افزایی خدمات آزمایشگاهی در حوزه فناوری‌های نرم و خلاق با همکاری دبیرخانه برنامه توسعه زیست بوم شرکت‌های خلاق و شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی تقویت می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ دبیرخانه برنامه توسعه زیست بوم شرکت‌های خلاق در نظر دارد تا با همکاری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی آزمایشگاه‌های فعال در حوزه فناوری‌های نرم و خلاق که دارای تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی کاربردی هستند را شناسایی و در جهت هم‌افزایی بین آنان و تولیدکنندگان،اقدام کند.

در همین راستا از آزمایشگاه‌ها و شرکت‌های تولید کننده‌ دارای آزمایشگاه دعوت می‌شود تا در صورت دارا بودن تجهیزات آزمایشگاهی و یا ارایه خدمات آزمون در این حوزه، به پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی به نشانی labsnet.ir مراجعه و در بخش عضویت آزمایشگاه‌ها ثبت نام کنند.

بازی‌های رایانه‌ای و ویدئویی،صنایع دستی،اسباب بازی، مد و پوشاک (نساجی) و صنایع وابسته (زیورآلات و جواهر، کیف، کفش و غیره) از جمله محورهای مرتبط با حوزه فناوری های نرم و صنایع خلاق هستند که در راستای این همکاری تعریف شده است .

همچنین پویا نمایی، فناوری سینما، طراحی صنعتی، معماری ولوازم التحریر و نوشت افزارنیز از دیگر محورهای مرتبط با حوزه فناوری نرم و صنایع خلاق است.

مراکز آزمایشگاهی می‌توانند برای کسب اطلاعات با دبیرخانه برنامه توسعه زیست بوم شرکت‌های خلاق با شماره 83532474-021 تماس بگیرند.

نظر شما