عیدی فرزندان بازنشستگان؛واریز وام ازدواج ۲۰ میلیونی

۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۰۲:۵۷
کد خبر: ۸۴۸۹۱۰
عیدی فرزندان بازنشستگان؛واریز وام ازدواج ۲۰ میلیونی
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درباره وام‌های اعطایی این صندوق گفت: همانطور که وعده داده بودیم، وام ۲۰ میلیون تومانی ازدواج به فرزندان بازنشستگان کشوری با اولویت آنها که کمترین دریافتی و درآمد را دارند انجام شد و اکنون در مرحله راستی آزمایی است تا عید فطر به هزار نفر از بازنشستگان کشوری که فرزندشان در سال ۹۷ عقد کرده‌اند تعلق و به حسابشان واریز شود.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درباره وام های اعطایی صندوق نیز گفت: همانطور که وعده داده بودیم برای وام ۲۰ میلیون تومانی ازدواج به فرزندان بازنشستگان کشوری با اولویت آنها که کمترین دریافتی و درآمد را دارند انجام شد و اکنون در مرحله راستی آزمایی است و تا عیدسعید فطر به هزار نفر از بازنشستگان کشوری که فرزندشان در سال ۹۷ عقد کرده‌اند تعلق و به حسابشان واریز شود.

صالحی با بیان اینکه ۲۵ اردیبهشت ماه حقوق بازنشستگان کشوری بر اساس احکام جدید پرداخت شد گفت: معوقات فروردین ماه را نیز همراه با حقوق اردیبهشت واریز کردیم.

وی افزود: حقوق بازنشستگان با توجه به همسان سازی نیز افزایش یافت که علاوه بر ۴۴۰ هزار تومان افزایش سنواتی بود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درباره شفاف سازی در صندوق و برکناری یکی از مدیران هولدینگ های زیرمجموعه صندوق با حقوق بیش از ۳۰ میلیون تومان گفت: شفاف سازی را در پنج گام تعریف کرده بودیم که گام اول را برداشته ایم و هفته های آتی چهار گام دیگر را برمی‌داریم و به مردم اعلام می کنیم.

وی در پاسخ به اینکه چه تعداد مدیر دیگر در صندوق حقوق‌های بسیار بالا به مهر دارند؟ اظهار کرد: در صندوق متاسفانه به این شکل بوده است البته شاید حقوق‌های این چنینی دربرابر پروژه‌های بر زمین مانده عدد بسیار کمتری باشد. آنچه در گام دوم برای ما اهمیت دارد عملکرد و بازدهی مدیران است. به طور طبیعی ممکن است فشارهایی وارد شود، منافعی وجود دارد که به خطر می افتد. اما پای کار هستیم و کارمان را انجام می‌دهیم.

نظر شما
پرونده ویژه