در نشست خبری سردار حسین رحیمی اعلام شد ؛

به دام افتادن صدها سارق، مالخر و قاچاقچی کالا در رعد۲۵ /از دستگیر شدگان سه قبضه سلاح جنگی و ۴۷ سلاح سرد بدست آمد

۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۰۱:۵۵
کد خبر: ۸۴۸۹۶۸
به دام  افتادن صدها سارق، مالخر و قاچاقچی کالا در رعد۲۵ /از دستگیر شدگان سه قبضه سلاح جنگی و ۴۷  سلاح سرد بدست آمد
فرمانده انتظامی پایتخت گفت: با تلاش ماموران پلیس پیشگیری پایتخت 570 سارق، مالخر و قاچاقچی کالا شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی برنا؛ بیست و پنجمین مرحله طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت در 48 ساعت گذشته رقم خورد. 

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در بیست و پنجمین مرحله طرح رعد با 333 حکم قضایی 528 نفر از سارقین و مالخران و مجرمینی که در امر سرقت منازل،  اماکن، خودرو و کیف‌قاپی فعالیت داشتند شناسایی و دستگیر شدند. 

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: 35 هزار قطعه از اموال مسروقه و 168 دستگاه خودور و موتور سیکلت کشف و ضبط و برای سارقین 777 پرونده تشکیل شد. 

وی با بیان اینکه 20 باند سرقت متلاشی شد، اعلام کرد: ارزش ریالی اموال مسروقه مکشوفه 8 میلیارد تومان است که خوشبختانه مالکان 87 درصد از اموال مسروقه شناسایی شدند. 

سردار رحیمی افزود: 259 نفر از سارقان دستگیر شده در این مرحله سابقه‌دار هستند؛ از دستگیر شدگان سه قبضه سلاح جنگی و 47 قطعه سلاح سرد بدست آمد. 

فرمانده انتظامی پایتخت به حوزه قاچاق کالا اشاره و بیان داشت: 55 پرونده کالای قاچاق تشکیل و 42 نفر از قاچاقچیان عمده و مهم شناسایی و دستگیر شدند؛ 122 هزار انواع و اقسام کالای قاچاق کشف و ضبط شد که ارزش مالی کالاهای قاچاق مکشوفه 7 میلیارد تومان است. 

وی گفت: 4 باند عمده قاچاق کالا نیز شناسایی و منهدم شد. 

سردار رحیمی درخصوص طرح شبانه که پیشنهاد شورای شهر تهران است اعلام کرد: فعلا با توجه به اینکه فعالیت اصناف تا پایان ماه مبارک رمضان تا سحر مجاز است مانعی وجود ندارد اما برای ادامه این فعالیت باید پیوست انتظامی، ترافیکی و امنیتی برای نقاط مختلف پیشنهاد شود که هم به نفع فروشندگان و هم به نفع مردم باشد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز