در نشستی بررسی شد

ضرورت افزایش مشارکت های اجتماعی در موضوع ازدواج جوانان

۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۵۷:۳۰
کد خبر: ۸۴۹۰۲۵
ضرورت افزایش مشارکت های اجتماعی در موضوع ازدواج جوانان
در نشست معاون مشارکت های سازمان امور اجتماعی وزارت کشور با مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی در وزارت کشور موضوع راهکارهای افزایش مشارکت اجتماعی در امر کمک به ازدواج جوانان بررسی شد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ در نشست اکبری معاون مشارکت های سازمان های امور اجتماعی وزارت کشور با اعظم کریمی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی در وزارت کشور موضوع راهکارهای افزایش مشارکت اجتماعی در امر کمک به ازدواج جوانان بررسی شد.

کریمی در این جلسه ضمن تشریح مأموریت این اداره کل با عنوان جدید برنامه ریزی و توسعه اجتماعی تاکید کرد: در گذشته عنوان این دفتر ازدواج و تعالی خانواده بود و همچنان در حوزه ازدواج جوانان ماموریت و فعالیت جدی دارد.

وی بر ضرورت تسریع در ثبت مجمع ملی خیرین ازدواج و حمایت از آنها در سطح کشور جهت هم افزایی بیشتر تأکید کرد.

وی گفت: در حال حاضر11 استان و 3 شهرستان دارای مجمع خیرین ازدواج هستند و به دنبال راه اندازی مجمع خیرین در سایر استانها با همراهی وزارت کشور هستیم.

کریمی از برنامه ریزی جدی برای توامندسازی سمن های ازدواج و بهره گیری از ظرفیت انها خبر داد.

در ادامه معاون مشارکت های سازمان های امور اجتماعی وزارت کشور با بیان اینکه ما همه سمن های مردم نهاد معرفی شده از وزارت ورزش و جوانان را به رسمیت شناخته و با آنان همکاری خواهیم کرد گفت: ترتیبی اتخاذ می کنیم تا لیست  سمن های فعال در موضوع ازدواج و تعالی خانواده در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار گیرد.

اکبری ادامه داد: ما بایستی در موضوع  ازدواج جوانان با همراهی وزارت ورزش و جوانان به یک پویش هماهنگ برسیم و به بهترین شیوه از ظرفیت سازمان های مردم نهاد بهره ببریم.

در پایان مقرر شد با تشکیل کارگروه در خصوص موضوع خیرین ازدواج و بهره مندی از ظرفیت سازمان های مردم نهاد ازدواج اقدامات اثرگذاری را شاهد باشیم.

 

نظر شما